بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۷۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی با اشاره به پوشش بیمه‌ای برای 480 هزار قالیباف گفت: تا کنون در راستای حذف همپوشانی ها بیمه قالیبافی 70 هزار نفر که مستحق دریافت آن نبودند حذف شده است.

تدبیر24»محمدحسن زدا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت سامانه جامع رفاه ایرانیان که از سال گذشته در وزارت رفاه رسما اقدام به شناسایی نیازمندان کرد گفت: سال گذشته بیماران خاص و کارگران ساختمانی فراخوان شدند تا در این سامانه ثبت نام کنند تا بتوانند از خدمات بیمه ای و درمانی استفاده کنند.

وی افزود:  در هیمن راستا 100 هزار نفر از اشخاصی که کارگر ساختمانی نبودند و از این بیمه سوء استفاده می کردند شناسایی و حذف شدند و 200 هزار نفر هم به فهرست بیمه کارگران ساختمانی اضافه شد.

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه 480 هزار بیمه شده قالیباف داریم گفت: در این گروه نیز 70 هزار نفر که دوجا بیمه بودند و همپوشانی داشتند یا مستحق دریافت این خدمت نبودند را شناسایی و حذف کردیم.

زدا تاکید کرد: امسال برای مستمری بگیران من غیرحق، برنامه داریم و آنها را شناسایی خواهیم کرد.

وی همچنین به قانون بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خو ش حساب تامین اجتماعی اظهار کرد: این طرح که از سال گذشته با هدف رونق تولید و اشتغال و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی شروع شد و با استقبال خوب کارفرمایان همراه بود. در این میان با تقاضای بخشودگی 95 هزار کارگاه فعال تولیدی موافقت و قرار بر این شد تا بدهی شان تقسیط و با تخفیف های درنظرگرفته شده پرداخت شود.

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: بر این اساس حدود 1000 میلیارد تومان از این جرائم بیمه ای به کارفرمایان بخشیده شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها