بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۷۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
وقتی که دو کاندیداهای اصولگرا در این انتخابات بنا ندارند آزادی را در کشور حاکم کنند، چرا باید دروغ بگویند. حداقل در این زمینه خوشحال باشیم که آنها بنا را بر دروغگویی نداشته اند.

تدبیر24»سعید لیلاز ،چهره سیاسی اصلاح طلب، با اشاره به خلا وجود شعار آزادی در بین شعارهای تبلیغاتی کاندیدهای اصولگرا گفت : وقتی که دو کاندیداهای اصولگرا در این انتخابات بنا ندارند آزادی را در کشور حاکم کنند، چرا باید دروغ بگویند. حداقل در این زمینه خوشحال باشیم که آنها بنا را بر دروغگویی نگذاشته اند و حرفی از آزادی به میان نمی آورند.

لیلاز در گفت و گو با سحر - پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی-  بابیان اینکه برنامه امروز استادیوم آزادی نشان از توجه دولت  به معقوله آزادی دارد،ادامه داد: اجتماع امروز "با آزادی"  هم استعاره از تلاش برای رسیدن به آزادی های مدنی است  و هم اینکه مردم آزادانه در هواداری از کاندیدای محبوبشان در یک مکان مشخص جمع می شوند.

 او در ادامه از ضرورت رای دادن به حسن روحانی اینگونه گفت: ضرورت رای دادن به حسن روحانی این نیست که عملکرد اقتصادی قابل قبولی داشته است- که البته داشته- ضرورت رای دادن به حسن روحانی این نیست که بطور معجزه آسایی با تکیه به آرای مردمی، ایران را از سقوط قطعی نجات داد- که البته نجات داد-

این صاحب نظر مسائل اقتصادی ادامه داد: ضرورت رای دادن به روحانی این نیست که تولید ثروت در ایران از سال 90 بیشتر شده، که البته بیشتر هم شده، ضرورت رای دادن به روحانی این نیست که مهمترین سمت گیری دولت به سوی محرومان و اقشار ضعیف جامعه بوده، که البته بوده، ضرورت رای دادن به روحانی این نیست که نیمی از قدرت از دست رفته کارمندان، کارگران، خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را به آنان بازگردانده که بازگردانده است، و زندگی کشاورزان را هم احیا کرده است، بلکه ضرورت رای دادن به حسن روحانی این است که آنقدر آزادیم که می شود از او انتقاد کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب همچنین ادامه داد: با آزادی حاکم بر کشور در طول دولت گذشته، وضعیت بگونه ای بود که حتی مخالفان توانستند برادرش را بی حیثیت کنند، بدون اینکه اعتراض و شکایتی در این خصوص صورت بگیرد.

وی در عین حال تاکید کرد: حسن روحانی هیچگاه خود را شخصیت امام زمانی معرفی نکرد در حالیکه هر کسی جای او بیاید همچون دولت گذشته، انتقاد از خود را انتقاد از امام زمان می دانند.

لیلاز اظهار کرد: بنابراین وجه تمایز روحانی نسبت به سایر کاندیداها این است که از تمام کابینه او می توانیم انتقاد کنیم بدون اینکه برخوردی با ما صورت بگیرد و این یعنی آزادی. این آزادی قطعا به نفع نظام هم خواهد بود.

وی با اشاره به انتقاد پذیر بودن این دولت عنوان کرد: بالاخره شرایط بگونه ای ایجاد شد که یک قوه شخصیت زمینی داشته باشد و بتوان از آن انتقاد کرد. من حتی در سخنرانی خود در جمع حامیان روحانی این جمله را به صراحت گفتم و اعلام کردم که به روحانی رای می دهم چون می توان بدون هیچ مشکلی به او فحش داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها