بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
گزارش همایش حامیان روحانی در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی
همایش حامیان روحانی در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی با قرائت آیاتی چند از قرآن کریم با حضور چهره های سیاسی و هنری کشور در ورزشگاه ١٢هزارنفری آزادی آغاز شد.

تدبیر24»به گزارش سحر – پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی – بزرگترین همایش حامیان حسن روحانی با حضور حسن روحانی، اسحاق جهانگیری و چهره های سرشناس هنری، ورزشی و سیاسی برگزار می شود.

همایش١٢ هزارنفری حامیان روحانی در ورزشگاه آزادی در حالی آغاز شد، که سالن محل همایش ساعت‌ها قبل از برنامه مملو از جمعیت حامی روحانی بود.

حضور چشم‌گیر هنرمندان و ورزشکاران در این جمع حامیان روحانی نیز از نکات قابل توجه همایش امروز است.

الهام‌پاوه‌نژاد، داریوش کاردان، کامران تفتی، حسین زمان، رضا کیانیان، سحر دولتشاهی، لاله اسکندری، امیرحسین رستمی، سروش صحت، لاله اسکندری، سامان مقدم، کیومرث پوراحمد، امیرحسین رستمی، باران کوثری، لیلی رشیدی و علی قربانزاده و زهرا نعمتی و آرش میراسماعیلی ،همسر منصور پورحیدری، خسرو حیدری، مهدی رحمتی، امید نورافکن، مجید حسینی، علی منصوریان، بهتاش فریبا، علی چینی، علی بابازاده، حق دوست و جمعی از بازیکنان و کادر فنی استقلال در این جمع حضور دارند.

 

1

حاضران در سالن همچون دیگر همایش‌های روحانی خواستار رفع حصر هستند.

شعارهایی همچون «درود بر روحانی سلام بر خاتمی»، «روحانی زنده باید، خاتمی پاینده باد» و«روحانی روحانی حمایتت می‌کنیم»،«سلام بر هاشمی درود بر روحانی» از سوی حاضران در سالن شنیده می‌شود.

جمعیت حاضر به صورت هماهنگ سرود یار دبستانی را با یکدیگر زمزمه می‌کنند.

محسن آرمین و سعید شریعتی، فرید موسوی، مرضی بانک، زهرا اشراقی، مهرعلیزاده و میرلوحی هم از فعالان سیاسی حاضر در آزادی هستند.

 

داریوش کاردان مجری این مراسم در ابتدای این مراسم پشت تریبون قرار گرفت و گفت: امروز هیچ گزینه دیگری جز حضور در اینجا نداشتم. دوباره ایران دوباره ایرانی تا ۱۴۰۰

او ادامه داد: به همه می‌خواهم بگویم بیرون از اینجا با آرامش و مثل دکتر روحانی متین و معتدل صحبت‌مان را نه با فریاد بلکه با رای‌مان در هفته آینده خواهیم گفت.

پس از این سخنان هنرمندی با نواختن ساز تمبک آواز "ملی نام جاوید وطن" را خواند.

photo_۲۰۱۷-۰۵-۱۳_۱۶-۳۱-۰۱

طاهریان رییس ستاد ورزشکاران روحانی نیز گفت: امروز ورزشکاران و قهرمانان این مرز و بوم در اینجا جمع شده اند تا حمایت خود را از دکتر روحانی اعلام کنند.

حسین زمان نیز دیگر هنرمندی بود که عنوان کرد: من هنرمندی هستم که ۱۵ سال در حصر هنری هستم امروز آمده‌ام  به امپراطوری دروغ و تزویر نه بگویم و  دورد می‌فرستیم به سید جلیل القدرمان سید محمد خاتمی.

photo_2017-05-13_16-52-25

زهرا نعمتی قهرمان المپیک هم با حضور در ورزشگاه آزادی گفت: سلام به ایرانی که در آن زنان و مردان از فرصت برابر برخوردارند. من زهرا نعمتی به عنوان قهرمان پارالمپیک و اولین زن ایرانی که به مدال طلا دست پیدا کرده به شما می‌گویم من تصمیم گرفته ام برای رسیدن به هدفم همه وجودم را بگذارم. از مردم می‌خواهم اگر می‌خواهند مسیر توسعه را ادامه پیدا کند روز جمعه در خانه نمانند چون در غیر این صورت خودشان را سرزنش می‌کنند امروز اگر می‌خواهیم شاهد تداوم توانمندی زنان سرزمین‌مان باشیم تنها راه آن رای دادن است.

photo_۲۰۱۷-۰۵-۱۳_۱۷-۳۴-۳۰

فرشته کریمی فوتسالیست تیم ملی با اشاره به اینکه با حمایت دکتر روحانی توانستیم به جام جهانی بانوان برویم و توانستم، ششمین بازیکن برتر جام جهانی شوم، گفت: من به نمایندگی از تمامی بازیکنان تیم ملی فوتسال زنان از حمایت دکتر روحانی از ورزش بانوان تشکر می کنم و حمایت خود را از او اعلام می کنم.

کیومرث پوراحمد نیز تاکید کرد: می‌خواهم به شما یادآوری کنم انتخابات شورای شهر را موقع رای دادن فراموش نکنید تا از به قدرت رسیدن امثال احمدی نژاد در شهرداری جلوگیری کنیم. من به لیست امید رای می‌دهم. شورای شهر پیشین افرادی را داشت که احمدی‌نژاد را شهردار کردند.

وی افزود: تحریم همیشه به زیان تحریم کنندگان بوده است. در دوره پیشین هجده میلیون تن رای ندادند و آن فاجعه ننگین برای ایران رقم خورد.

photo_۲۰۱۷-۰۵-۱۳_۱۷-۰۳-۰۲

آرش میر اسماعیلی نیز در جمع هواداران دکتر روحانی گفت: جناب آقای روحانی، مظلومیت شما در مناظرات را دیدیم و دروغ ها و تهمت ها علیه شما را شنیدیم اما امروز آمدیم که اعلام کنیم به اعتدال شما، مظلومیت شما، آزادی شما، عملکرد شما رای می دهیم و با حضور گسترده در 29 اردیبهشت صدای مظلومیت شما را به گوش جهانیان می رسانیم

photo_۲۰۱۷-۰۵-۱۳_۱۷-۰۳-۵۵

فریده شجاعی همسر مرحوم منصور پورحیدری با بیان اینکه من تاکنون مراسمی با حضور این حجم از جمعیت ندیده ام گفت: باید بگویم عملکرد مناسب دولت تدبیر و امید باعث شد تا ورزش کشور با تحولی شگرف مواجه شود و بتواند در عرصه های مختلف افتخارات بسیار کسب کند. در 29 اردیبهشت با رای خود، از حسن روحانی حمایت می کنیم.

photo_۲۰۱۷-۰۵-۱۳_۱۷-۱۵-۰۴

 فرید موسوی با شعار درود بر روحانی گفت: دوستان در انتخابات ۹۴ پای صندوق رای بودید و مجلس امید را ایجاد کردید امروز همه با هم ۲۹ اردیبهشت راهمان را تثبیت خواهیم کرد دوباره برای ایرانیان تداوم امید و عقلانیت را همراه با روحانی به ارمغان می‌آوریم.

کاردان قبل از دعوت از علی منصوریان برای سخنرانی گفت: قرمز و آبی نداریم. الان وقت بنفش است.

علی منصوریان گفت: امروز آبی و قرمز دور هم جمع شدند رنگ ارغوانی درست شده است. امیدوارم آبی و قرمز از آقای روحانی حمایت کنند.

شمس سرمربی تیم فوتسال نیز تاکید کرد: درود بر روح پر فتوح حضرت آیت الله هاشمی و درود بر آن ممنوع‌التصویری که در قلب ما جای دارد.  آن سفر کرده که صد قافله دل همره است هر کجا هست خدایا به سلامت دارش. درود بر کسی که امروز آرامش و امنیت را در کشور جاری کرده و همه ما ۲۹ اردیبهشت به دکتر حسن روحانی رای می‌دهیم. من به عنوان نوکر مردم ایران از کسانی که قصد رای دادن ندارند تقاضا می‌کنم با شعار ۱۱+۱ همه را به پای صندوق بیاوریم تا تکلیف چهار ساله بعدی را یک سره کنیم.

2

لیلی رشیدی گفت: من مطمئنم که جامعه ایران اینقدر تهی نشده که وعده پول رای آن ها رو تغیبر بده و ما در 29 اردیبهشت به حسن روحانی در کنار ظریف رای می دهیم

3

الهام کردا نیز گفت: به روحانی رای می دهیم چون ادبیات احمدی نژاد را نمی خواهیم.

محمد پنجعلی گفت: اصلاحات دامه دارد درود بر خاتمی. ما خسته نمی شویم و جمعه پای صندوق خواهیم رفت

احسان قائم مقامی قهرمان شطرنج دنیا گفت: خوشحالم که شور 4سال قبل را مجددا در بین مردم می بینم و امیدوارم با رای بالای مردم آقای روحانی برای 4 سال دیگر مجددا انتخاب شود.

 

ربنای شجریان در سالن آزادی پخش شد و مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

تیم ملی تکواندو با حضور در استادیوم زادی حمایت خود را از روحانی اعلام کرند

محسن هاشمی امد، ملت شعار درود بر هاشمی دادند

حضور سیدجلال حسینی، حسین ماهینی بازیکنان پرسپولیس و سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال در جمع هواداران

 

مهران رنجبر گفت: 8 سال به شخصیت ایران توهین شد و این اهانت به مردم با رای به حسن روحانی جبران می شود.

امیر جعفری با فریاد روحانی حمایتش را از روحانی اعلام کرد

فرید موسوی: سال ۹۴ پای صندوق آمدیم و مجلس امید را رقم زدیم. ۲۹ اردیبهشت دوباره حاضر می شویم و روحانی را انتخاب می کنیم تا امید امتداد یابد

سحر دولت شاهی نیز گفت: امروز من از اینجا همان ورزشگاهی که دختران زیادی ارزو دارند یکبار اجازه حضور در ان داشته باشند بر ازادی سلام می فرستم. سال های تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها سیاست های ضد زنان را فراموش نکرده ایم.

وی افزود: شما با وعده هایی از جنس عدالت امده اید منشور حقوق شهروندی مکتوب و مستند پیش روی ماست ما به وعده هایتان اعتماد داریم. در کارنامه شما نخستین فرماندار زن، نخستین سفیر زن و نخستین های زیادی وجود دارد. ما مطالبات فراوانی داریم. امده ایم که  شما را در این راه  همراهی کنیم. خسته  نباشید ویژه ای هم به شهیندحت ملاوردی می گویم به عقب باز نمیگردیم.

5

کامران تفتی گفت: نباید حرف رییس جمهورمان را فراموش کنیم که 29 اردیبهشت هرکداممان 11 نفر را به پای صندوق های رای ببریم و حماسه ای همچون، حماسه دوم خرداد 76 را رقم بزنیم.

لاله اسکندری نیز گفت: زنده باد اصلاحات. سعی کنید رای‌های خفته را بیدار کنید.

1

حضور علی جنتی وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون ستاد دکتر حسن روحانی؛ در ورزشگاه لبریز جمعیت آزادی

 

حسن روحانی به همراه اسحاق جهانگیری وارد سالن شد

رییس‌جمهور راس ساعت ۱۸ در استقبال فراوان حامیانش وارد سالن ۱۲ هزار نفری آزادی شد. این در حالی است که اسحاق جهانگیری نیز روحانی را همراهی می‌کند.

علی جنتی، مرتضی بانک، سلطانی فر، مهرعلیزاده، جهانبخش خانجانی، شهیندخت مولاوردی، نهاوندیان، محمود میرلوحی، زهرا احمدپور نیز رئیس جمهور را در این مراسم همراهی می‌کنند.

photo_2017-05-13_18-17-42

آسیه باکری فرزند شهید باکری در حضور روحانی گفت: من امروز در اینجا از طرف مادرم و هم از طرف همسر محترم شهید همت حضور یافته ام. در کنار هم از جوانه های امید در دلهایمان مراقبت کردیم. آقای رئیس جمهور به خاطر راهی که به آن معتقدیم و آن راه جز آزادی عقلانیت و امید نیست در سال 92 به پای صندوق رای آمدیم. به تدبیر شما برای اصلاح امور دل بستیم.

photo_2017-05-13_18-25-18

وی افزود: شهدا با هر عقیده و قومیتی برای این مردم صبور و نجیب از جان خود گذشتند. بسیاری از خون شهدا سو استفاده کردند. آقای رئیس جمهور من آرزو دارم کشورم که یادگار خون پدرم و عموهایم است آباد باشد. آقای روحانی من خوب می دانم در این چهار سال های گذشته کارهای بزرگی انجام دادید.

ساقی و مطرب و می جمله مهیاست ولی

عیش بی یار مهیا نشود یار کجاست؟

کبیری رییس ستاد جوانان روحانی نیز گفت: ما از نسل گفت و گو، نسل خرداد 76 و نسل سید محمد خاتمی هستیم. ما امروز باید انتخاب کنیم بین برجام و تحریم ها.

 

جهانگیری: با گفت و گوی ملی مشکلات داخلی را پشت سر خواهیم گذاشت

 پس از آن اسحاق جهانگیری با بیان اینکه ماشین اقتصاد کشور در مسیر توسعه قرار گرفته است، گفت: ما برای پیشرفت ایران برنامه داریم و وعده نمی دهیم.

photo_2017-05-13_18-34-15

وی افزود: من از مناظره ها یک چیز متوجه شدم. همه از آزادی و حرمت انسان و کرامت انسان می گفتند. انگار نه انگار این ها بودند که مطبوعات را فله ای توقیف می کردند و اعدام می کردند. انگار نه انگار که اینها بودند که تفکیک جنسیتی می کردند. پیام مناظره ها این بود که گفتمان اصلاحات پیروز است.

 جهانگیری در واکنش به شعار حاضران گفت: انشاالله بدون تردید در این چهار سال با تفاهم و انسجام ملی همه موانع برطرف خواهد شد. با رهبری در حال رایزنی برای حل مشکلات و رفع موانع مختلف هستیم و  بدون شک رهبر اصلاحات و تلاش هایش بی تاثیر نخواهد بود و با گفت و گوی ملی مشکلات داخلی را پشت سر خواهیم گذاشت.

photo_2017-05-13_18-36-40

حضور مصطفی تاجراده و فخر السادات محتشمی پور در بین حامیان روحانی در ورزشگاه آزادی

باران کوثری نیز در این مراسم گفت:  من در دولت قبل ممنوع الکار شدم چون نقد کرده بودم.  کسانی هستند که من جدا از دلایل شخصی به دلیل رای آن ها به شما رای می دهم. اسمشان را می گویم: بهاره هدایت ، مصطفی تاجزاده و فخری محتشمی پور که قوی تر شدند و غر غر نکردند و به دور از تحریم انتخابات ما را به رای دادن برای رسیدن به تغییر تشویق کردند.

 وی افزود: به احترام سید محمد خاتمی، که شرفش و اعتبارش فقط سرمایه خودش نیست و سرمایه و پشتوانه آینده ماست و به احترام مادر سهراب اعرابی. درست است که ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم اما این بار در اردیبهشت کار را یکسره می کنیم

 

حسن روحانی برای سخنرانی در جایگاه حاضر شد

سخنرانی دکتر روحانی در سالن 12 هزار نفری آزادی با حضور پرشور جوانان و حامیان آغاز شد.

photo_۲۰۱۷-۰۵-۱۳_۱۹-۰۱-۴۸

محورهای سخنان دکتر روحانی به شرح زیر است:

- می خواهیم به صراحت بگوییم که صاحب این کشور مردم و رایشان است

- خواست جوانان ما فقط این نیست که فقط به آن ها احترام گذاشته شود بلکه خواستشان این است که کشور به دست آن ها اداره شود

- ما در شرایطی هستیم که باید به همه جهانیان اعلام کنیم برای ساختن آینده مان مصمم هستیم نه برای فروختن آینده ایران

- ما علی رغم میل یک اقلیت با هم راهمان را انتخاب کردیم و می خواهیم این راه را 4 سال دیگر ادامه دهیم.

- نه اینکه آنچه تا کنون انجام داده ایم و پیموده ایم به صد در صد مطلوبمان رسیده ایم و رضایت کامل داریم. می خواهیم بگوییم مسیر را درست انتخاب کرده ایم و باید این مسیر درست را با حرکتی بسیار پرشتاب تر و تحول و تغییری که شایسته ملت ایران است راه آینده را ادامه دهیم.

- ما در برابر قدرت های جهانی کاری کردیم که دشمن نتواند از فرصت های بدست آمده در گذشته استفاده کند وچهره خشونت و تفریط را به چهره اعتدال تبدیل کردیم.

- راه انتخاب ما در روز جمعه راه اخلاق و احترام به همه مردم است. احترام به حقوق شهروندی همه ایرانیان است. ما جدایی ملت را نمی پذیریم.

- در مورد بیانیه ٢٠٣٠ به مردم و رهبر بزرگوار اطمینان می دهم که دولت تصریح کرده است که در چارچوب فرهنگ ایران به آن پایبند خواهد بود

- ملت ایران در برابر توطئه های برخی، به هوشیاری و ایستادگی دعوت می کنم

- مشکلات بسیاری بود که به خاطر حفظ آرامش و امنیت جامعه بیان نکردم

- وعده های خرداد ٩٢ را فراموش نکردم و یا به آن عمل کردم یا نگذاشتند عمل کنم

- در روزهایی که در حال گفت و گو با قدرت ها بودیم برخی از پشت خنجر زدند؛ اما ما صبوری کردیم

- به افرادی که مخالف ما فکر می کنند احترام می گذاریم

- این دولت انتقاد را موجب پیشرفت می داند. اما تخریب راه درستی نیست؛ واقعیت ها را به مردم بگوییم

- شما به خوبی می دانید در ان روزهایی که ما با قدرت های جهانی در حال مبارزه دیپلماتیک بودیم برخی منافع ملی ایران را قربانی کردند اما صبوری کردیم

- این دولت به مخالفین خودش احترام می گذارد

- این دولت به همه منتقدین خودش احترام می گذارد

-  انتقاد را راه نجات کشور و حل مشکلات می داند

- بدانید تخریب مسیر درستی برای آینده ملت ایران نیست

- واقعیت ها را به مردم بگوییم

- با فناوری های نو مبارزه نکنید، فناوری هراسی راه نیاندازید

-  دولت در طول مدت سه سال و نیم در برابر آنهایی که فشار آوردند شبکه های اجتماعی را ببندند ایستادگی کرد

- با فناوری ها مبارزه نکنیم و فناوری هراسی راه نیاندازیم. دولت مقابل کسانی که می خواستند شبکه های اجتماعی بسته شود ایستادهی کرد. آنها طرفدار بستن این شبکه ها بودند تا مردم با فساد مبارزه نکنند و املاک نجومی اعلام نشود

- دورانی که فقط یک صدا و سیما بخواهد بر افکار مردم حاکم باشد گذشته است

- با زیر ساخت ها کاری خواهیم کرد که تک تک شما جوانان با گوشی خود، صدا و سیما باشید

- ما از فرهنگمان حراست می کنیم اما اجازه نمی دهیم ایران دوباره منزوی شود

- ما به رفع تحریم هسته ای قانع نیستیم. باید تمام تحریم ها برداشته شود

- کاسبان تحریم از رفع تحریم های هسته ای ناراحت هستند

- روحانی تمام آبرو و زندگی اش را فدای شما خواهد کرد

- هیح سفارشی و نامه ای برای هیچ کسی به هیچ قوه و ارگانی نامه ننوشته ام. فقط یک نامه نوشتم و به قوه قصائیه گفتم به چه دلیلی سید محمد خاتمی را ممنوع التصویر کرده اید؟ البته هنوز پاسخی نداده اند

- من اینجا می خواهم یاد کنم از روح بلند هاشمی رفسنجانی. آقای هاشمی رفسنجانی! ما می دانیم به تو چه ظلم بزرگی کردند!

- آقای هاشمی رفسنجانی، می دانیم که چه تهمتهایی نزدند. اما ملت ما جای تو را خالی می بینند. اما روحت آرام باشد؛ ما راه تو را ادامه می دهیم

من در اینجا می ‌خواهم از روح هاشمی رفسنجانی یاد کنم. آقای هاشمی رفسنجانی ما می‌دانیم به تو چه ظلم بزرگی کردند، آقای هاشمی رفسنجانی می‌دانیم چه تهمت‌هایی که به تو نزدند. اما ملت ما جای تو را خالی میبینند، روحت آرام باشد ما راه تو را ادامه می‌دهیم.

- ما از فرهنگمان حراست می کنیم اما اجازه نمی دهیم ایران دوباره منزوی شود.

 

- به هزینه کردن اعتقاد دینی مردم برای منافع گروهی بگوئیم هرگز، به انحصار گری سیاسی و اقتصادی بگوییم هرگز، به تحمیل عقیده بگوییم هرگز، به باند‌های قدرت غیر پاسخگو بگوییم هرگز، به املاک نجومی بگوییم هرگز، البته به حقوق نجومی هم در مقام عمل گفتیم هرگز و در برابر آن ایستادگی کردیم.

- از طرف دیگر می‌خواهم دوباره به دوستی بگوییم سلام، به آزادی بگوییم سلام، به اسلام رحمت و رحمانی بگوییم سلام، به اعتدال بگوییم سلام، به رهبر فرزانه بگوییم سلام، به سید محمد خاتمی بگوییم سلام.

- سرنوشت و آینده ایران در این یک هفته مشخص خواهد شد

- من اعلام میکنم که دولت اعتدال، دولت اصلاحات، دولت 100درصد همه ی ملت ایران است

 - ادامه این دولت ادامه دولت اعتدال، ادامه دولت اصلاحات ادامه دولت همه ۱۰۰% مردم ایران خواهد بود

- من لازم می‌دانم از آقای جهانگیری که آمدنش اینجا تصمیم اصلاحات بود تشکر کنم.

 

روحانی همراه با تشویق حامیانش به سخنان خود پایان داد .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها