بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۷۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
ورزشکاران باید با انجام حرکات ورزشی خاص از سلامت زانوهای خود مطمئن شوند. در صورتی که ورزشکاران به سلامت زانوهای خود توجه نکنند بعد از چند سال دچار زانودرد می‌شوند.

تدبیر24» حرکات ورزشی زیر می‌تواند به سلامت زانو کمک کند:

1- اسکات

بر خلاف تصور عموم انجام حرکات اسکات با شدت متعادل می‌تواند به قدرتمند شدن عضلات اطراف زانو کمک کند. اسکات را با 8 تا 12 بار تکرار انجام دهید. حرکت اسکات را درست انجام دهید و به زاویه زانوهای خود توجه کنید.

2- لانژ

حرکت لانژ باعث افزایش قدرت عضلات چهارسر زانو می‌شود. انجام حرکت لانژ از پوکی استخوان و آسیب دیدگی زانو جلوگیری می‌کند.

لانژ با دمبل

3- عضلات بالاتنه را تقویت کنید

انجام ورزش‌های همچون حرکات شکمی و پیلاتس می‌تواند به قوی شدن عضلات بالاتنه کمک کند. قدرتمند شدن عضلات بالاتنه از فشار آمدن بر زانوها جلوگیری می‌کند.

4- دویدن

دویدن فعالیت خوبی برای قدرتمند شدن عضلات پاهاست. این ورزش هزینه‌ای ندارد. دویدن خطری ندارد و انجام آن آسان است.

5- دوچرخه‌سواری

دوچرخه‌سواری باعث افزایش قدرت عضلات چهارسر و عضلات ران‌ها می‌شود. این ورزش به صورت کلی پاها را قدرتمند می‌کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها