بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
دبیر کل جمعیت ایران پاک :
نامزدهای ریاست جمهوری را به "چالش ۶۰ ثانیه سکوت" در ابتدای هر برنامه خود در رسانه در هفته پایانی دعوت می کنم
تدبیر24»دبیر کل جمعیت ایران پاک به خبرنگار ما گفت،آنچه امروز در صحنه تبلیغات و مناظرات ریاست جمهوری شاهد آن هستیم تلاشهای مستمر نامزدها جهت اعلام مقصر( برای آنچه که به زعم آنان کاستی ها و نواقص اجرایی است) می باشد.

وی اشاره کرد، کاندیداها بخاطر هیجانات ناشی از کاندیداتوری، جایگاه امروز خود را بدرستی نمی بینند و حلاجی نمیکنند،  در حالی که دستِ کم هزار و ششصد و اندی نفر برای قرار گیری در این موقعیت ثبت نام کردند و چه بسا کسانی که از ابتدای انقلاب داعیه چنین مسندی را داشته اند که امروز یا در توانشان نیست یا در این عرصه حضور ندارند و حتی به عرصه رقابت راه نیافتند.
به هر حال بد نیست به هر شش نامزد انتخابات یادآوری شویم که اکنون شما از سوی نظام صاحب صلاحیت برای اداره کشور و تصدی بالاترین مقام اجرایی شناخته شده اید. در کمتر از یک هفته مردم تشخیص خود را اعلام خواهند نمود که کدامیک از کاندیداها صلاحیت بیشتری دارند. به هر ترتیب یک نفر از شش نامزد ریاست جمهوری انتخاب خواهد شد. و یک سوال اساسی برای رای دهندگان و ناظران بر انتخابات وجود خواهد داشت که با طرح این همه تقصیر و اشکال، رئیس جمهور چگونه به اداره کشور خواهد پرداخت؟


این فعال سیاسی و نامزد انتخابات شورای شهر تهران در ادامه گفت، بازتاب نامناسبی از مسائل مطرح شده در مناظرات در اذهان عموم خواهد ماند که با هیچ هزینه ای جبران نخواهد شد. این در حالی است که هر کدام از مسائل مورد اشاره دامان هر شش نامزد را که امروز جزو رجل سیاسی کشور هستند خواهد گرفت. این نکته نیز مغفول نماند که شیوه مناظرات تا حد زیادی بر نحوه انتخاب مردم اثر گذاشته و معیار انتخاب از انتخاب اصلح و خدمتگزار به انتخاب پرخاشگر و افشاگر تغییر خواهد نمود.
محمد علی طالبی افزود شرایط حاکم بر مناظره سوم باعث شد که به عنوان دبیرکل جمعیت ایران پاک پیشنهاد  "چالش ۶۰ ثانیه سکوت" (به شرط تفکر ) در ابتدای هر برنامه را به کاندیداهای ریاست جمهوری ارائه دهم؛ تا بجای تعیین مقصر که نه وجههء قانونی و نه کارکرد عمومی دارد به تبیین برنامه های خویش در خصوص معضلات پیش رو بپردازند. ویدرپایان یادآور شد این پیشنهاد به روسای محترم ستادهای نامزدهای انتخاباتی ارسال شده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها