بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۷۷۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
محمد توسلی:
با توجه به تعهد اخلاقی جهانگیری برای انصراف به نفع رئیس جمهور، این مهم نیز در زوهای آتی اتفاق می افتد و امیدواریم مردم بار دیگر رویکرد خود را ثابت کرده و راه را دوباره و چندباره بر افراطیون ببندند.

تدبیر24»محمد توسلی، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت :  با توجه به تعهد اخلاقی اسحاق جهانگیری برای انصراف به نفع رئیس جمهور، این مهم نیز در روزهای آتی اتفاق می افتد و امیدواریم مردم بار دیگر رویکرد خود را ثابت کرده و راه را دوباره و چندباره بر افراطیون ببندند.

 رئیس دفتر سیاسی نهضت آزادی ایران در گفت و گو با سحر – پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی – ضمن اشاره به سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد : محمد باقر قالیباف با توجه به لحن تهاجمی و طلبکارانه ای که گرفته بود، باید پاسخ قانع کننده ای نیز در برابر افکار عمومی از عملکرد دوازده ساله خود در شهرداری ارائه می داد.

توسلی ادامه داد : به نظر من مناظره سوم از دو مناظره قبلی به مراتب قوی تر و شفاف تر بود و پیام روشن تری برای مردم داشت.

وی افزود : در این مناظره، مشخصا آقایان رئیسی و قالیباف نتوانستند برنامه های خود را برای مردم شرح بدهند و صحبت های آنها برای افکار عمومی مطلقا اقناع گر نبود. صرف طرح مباحث عموما خارج از دایره اخلاق نیز نتوانست آنها را در مقابل مخاطب موجه و دارای برنامه مدون جلوه دهد.

توسلی تصریح کرد : به طور مثال در سوی مقابل شخص هاشمی طبا توانست با طرح مباحث علمی، منصفانه و با متانت تحت گفتمان روحانی به بیان واقعیت ها و ریکردهای جامعه بپردازد و مردم به خوبی این مهم را درک کردند.

عضو شورای مرکزی حزب نهضت آزادی ایران در ادامه یادآور شد : در سوی دیگر مشخصا کاندیدایی مثل میرسلیم هم با لحن تهاجمی و توام با عصبانیت نتوانست ادله و مستنداتی برای مدعای خود مطرح کند و به طرح کلیات و ارائه آماری بدون سند و مدرک بسنده کرد.

وی با اشاره مجدد به رویکرد دو کاندیدای رقیب روحانی در مناظره سوم تشریح کرد : من معتقدم که در این مناظره مشخصا شخص رئیسی حتی مراعات حرمت لباس روحانیت را نیز نداشت و نتوانست برای مردم شرح دهد که چرا و به چه عنوان سواستفاده با نام وی از بیت المال و منابع عمومی برای اهداف تبلیغات انتخاباتی صورت گرفته است.

نخستین شهردار پایتخت پس از انقلاب اسلامی همچنین افزود : در رابطه را رفتار قالیباف در این مناظره همچنین باید گفت که ایشان با توجه به لحن تهاجمی و طلبکارانه ای که گرفته بود، باید پاسخ قانع کننده ای نیز در برابر افکار عمومی از عملکرد دوازده ساله خود در شهرداری ارائه می داد و متاسفانه چنین چیزی را در مناظره شاهد نبودیم.

توسلی ادامه داد : به طور مثال در خصوص بحث مطرح شده در خصوص زمین های واگذار شده به دو کاندیدا ، ظاهراً زمین های واگذار شده از سوی سازمان اراضی شهری صورت گرفته که در دهه‌های شصت و هفتاد و هشتاد برای مدیران کشور متعارف بوده و با ضوابط آن سازمان عمل می شده است.

وی افزود: آنچه مهم است رفتار غیر اخلاقی است که برخی از نامزد ها در این مناظره برای اثبات سلامت و پاکدستی خود از این روش استفاده کرده اند که خود پاسخگوی اقدامات خلاف اخلاق و قانون خود نبودند.

رئیس دفتر سیاسی نهضت آزادی در پایان ضمن اشاره به درایت حضور جهانگیری در عرصه انتخابات خاطرنشان کرد : به نظر من تصمیم شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان که ساز و کار حضور جهانگیری را فراهم کرد ، تصمیم توام با تدبیر و عاقلانه بود و حضور جهانگیری در عرصه بسیار موفقیت آمیز بوده است. با توجه به اینکه روحانی در مسائل کلان کشور اشراف داشته و جهانگیری نیز در جریان ریز عملکردهای دولت بود، توانستند در کنار هم دفاع قابل قبولی از عملکرد دولت داشته باشند .

وی گفت : اکنون نیز با توجه به تعهد اخلاقی جهانگیری برای انصراف به نفع رئیس جمهور، این مهم نیز در روزهای آتی اتفاق می افتد و امیدواریم مردم بار دیگر رویکرد خود را ثابت کرده و راه را دوباره و چندباره بر افراطیون ببندند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها