بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۷۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
حاشیه های بجا مانده از گردهمایی بزرگ حامیان روحانی در سالن 12 هزار نفری آزادی؛
سالن 12 هزار نفری یک ساعت مانده به برنامه کاملا پر شد و عده زیادی پشت درب ماندند. این افراد از طریق تلویزیون بزرگ نصب شده در بیرون سالن به تماشای اتفاقات داخل سالن پرداختند.

تدبیر24»به گزارش سحر- پایگاه اطلاع رسانی ستاد دکتر روحانی به نقل از گروه انتخابات خبرگزاری برنا، در این اجتماع که بیش از 20 هزار نفر حضور داشتند اتفاقات جالب و در خور توجهی رخ داد. برخی حواشی این برنامه را می خوانید:

- سالن 12 هزار نفری یک ساعت مانده به برنامه کاملا پر شد و عده زیادی پشت درب ماندند. این افراد از طریق تلویزیون بزرگ نصب شده در بیرون سالن به تماشای اتفاقات داخل سالن پرداختند.

- حضور گسترده ورزشکاران در این برنامه باعث شد بخش بزرگی از آن به حوزه ورزش و ورزشکاران اختصاص داشته باشد. کلیپ مدال آوران المپیک و پارالمپیک هم در این برنامه پخش شد.

- در حالیکه قبل از آغاز برنامه بیانیه ای با امضای بیش از 1400 ورزشکار در حمایت از حسن روحانی منتشر شده بود در این مراسم با حضور این تعداد ورزشکار آن بیانیه تایید شد.

- همه اعضای تیم فوتبال استقلال برای اعلام حمایت از روحانی با لباس های متحد الشکل در این برنامه حاضر شدند. برخی از حاضران در مراسم از هر فرصتی برای گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان استقلال استفاده می کردند.

همایش+-سلام+آزادی-دوباره+ایران،+دوباره+اسلام،+دوباره+اعتدال،+دوباره+امید (1)

- علیرضا منصوریان، سید مهدی رحمتی و خسرو حیدری هدف بیشترین عکس سلفی مردم بودند.

- وقتی مجری برنامه اسم علیرضا منصوریان را آورد همه حاضران (اعم از استقلالی و پرسپولیسی) یکصدا او را تشویق کردند.

- منصوریان در سخنان کوتاهی گفت: امروز قرمز و آبی اینجا جمع شده اند تا در کنار شما از آقای روحانی حمایت کنند.

همایش+-سلام+آزادی-دوباره+ایران،+دوباره+اسلام،+دوباره+اعتدال،+دوباره+امید

- با توجه به ازدحام جمعیت بازیکنان استقلال سالن را ترک کردند.

- پس از استقلالی ها نوبت تیم پرسپولیس بود که در جمع حامیان روحانی حاضر شوند.

- سید جلال حسینی، علیرضا بیرانوند و حسین ماهینی محبوبترین بازیکنان پرسپولیس در سالن بوند و بیشترین عکس سلفی با آنها گرفته شد.

همایش+سلام+آزادی-3 (5)

- بازیکنان پرسپولیس هم پس از اعلام حمایت از روحانی سالن 12 هزار نفری را ترک کردند.

- سخنان زهرا نعمتی، پرچمدار ایران در المپیک و مدال آور ایران در پارالمپیک با تشویق شدید حاضران روبرو شد. زهرا نعمتی در سخنانی از مزدم خواست با رای به روحانی کار نیمه تمام را تمام کنند.

همایش+سلام+آزادی-3

- حسین شمس، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان هم یکی از سخنرانان بود. شمس در سخنانی که سالن را تا حد انفجار برد به شدت از روحانی حمایت کرد.

- طاهره طاهریان، رییس ستاد ورزشکاران دکتر حسن روحانی هم سخنران ورزشی دیگر این برنامه بود. او در سخنان کوتاه حمایت گسترده اهالی ورزش از حسن روحانی را نشانه عملکرد خوب رییس جمهوری در کشور و ورزش دانست.

- محمد پنجعلی هم در سخنان از مردم خواست با حضور گسترده در انتخابات به حسن روحانی رای دهند.

همایش+-سلام+آزادی-دوباره+ایران،+دوباره+اسلام،+دوباره+اعتدال،+دوباره+امید (2)

- خوردبین، حمید درخشان، رحمان رضایی، ناصر فریادشیران و... از دیگر پیشکسوتان حاضر در این برنامه بودند.

- اعضای تیم ملی تکواندو هم با حضور در سالن 12 هزار نفری از مردم خواستند به روحانی رای دهند.

- اعضای تیم ملی بسکتبال بانوان هم به این مراسم آمدند تا حمایت خود از حسن روحانی را اعلام کنند.

- فرشته کریمی، ستاره فوتبال بانوان کشورمان با همراهی تعدادی از اعضای تیم ملی فوتبال بانوان با حضور در این سالن از حسن روحانی حمایت کردند.

- مجتبی عابدینی، اعجوبه شمشیربازی کشورمان، احسان قائم مقامی، استاد بزرگ شطرنج ، آرش میراسماعیلی و مریم طوسی هم در جمع حامیان روحانی حاضر شدند و از او حمایت کردند.

همایش+سلام+آزادی-3 (6)

- حضور پرتعداد هنرمندان نیز از دیگر نقاط جالب توجه این برنامه بود، رضا کیانیان، باران کوثری، لیلی رشیدی، سروش صحت و ... از جمله چهره های سرشناس این برنامه بودند.

همایش+سلام+آزادی-3 (8)

- همنوایی حاضران با ترانه ای که در حمایت از حسن روحانی تهیه شده است از نقاط جالب توجه این برنامه بود.

- تشویق اسکاتلندی هم با نظم خاصی در این برنامه اجرا می شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها