بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۷۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
محمدرضا خاتمی:
شدت گرفتن اخباری چون فتوشاپی بودن حضور مردم پای سخنرانی رییس جمهور یا منتسب کردن نقل قول های غیر واقعی به روحانی همه از آشفتگی رقیب است.

 تدبیر24»محمد رضا خاتمی گفت : رقبای امروز روحانی، همانگونه که در گذشته نیز سابقه حمایت سازمان یافته امپراطوری های رسانه ای را داشتند ، اکنون نیز همین روند را پیش گرفته اند که با هوشیاری مردم راه به جایی نخواهند برد.

نائب رئیس مجلس ششم در گفت و گو با سحر – پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی – با اشاره به فضای کنونی انتخاباتی کشور اظهار کرد : موجی که امروز در کشور شاهد آن هستیم، از هفته گذشته در کشور ایجاد شده است و ما چه در همایش "سلام آزادی" و چه در گوشه کنار ایران عزیز، حضور پر رنگ مردم را در حمایت از تفکر اعتدال و اصلاحات شاهد هستیم این حضور بی نظیر و کم سابقه آنچنان آنان را شوکه کرد  که به  هر حربه ای برای نفی آن  متوسل می شوند.

وی  با اشاره به گسترش  خبر های غیر واقع  در فضای مجازی که حضور مردم  در محل سخنرانی های رئیس جمهور را فتو شاپی و ساختگی می دانند ،افزود : شدت گرفتن این دست اخبار یا منتسب کردن نقل قول های  غیر واقعی به روحانی همه از آشفتگی رقیب است.

خاتمی ادامه داد: در ابتدا تصور بر این بود که عده ای با شعارهای عوامفریبانه و بی برنامه اقشار مردم را تحت تاثیر قرار داده و افکار عمومی را با وعده های بی برنامه و توخالی مشوش کنند، اما مردم خوشبختانه درک درستی از فضا و شرایط کشور پیدا کرده اند و فریب چنین رفتارهایی را نخواهند خورد .

عضو شورای مرکزی حزب مشارکت ایران اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد : در واقع مردم به خوبی دریافته اند که اگر کشور بنا است که حرکت رو به توسعه داشته باشد و توسعه را در همه زمینه ها شاهد باشیم، توسط روحانی این امر می تواند محقق شود و دولت وی در همه حوزه ها از قلب و مغز و معیشت مردم توجه جدی دارد.

خاتمی تصریح کرد : مردم ایران به خوبی درک کرده اند که برای توسعه همه جانبه باید آزادی داشت، باید روابط خارجی خوب را بنا کرد و برای تحقق آن همه توان را به کار بست .

وی عنوان کرد : همه شاهد بودیم که رقبای روحانی که امروز با ژست دلسوزانه سنگ فقرا و نیازمندان را به سینه می زنند، هیچ طرح و برنامه ای برای توسعه اقتصادی و رفع فقر ندارند و حتی یک برگ نیز برنامه در این باره به محضر مردم ارائه نکردند. با این رویکرد رقبای روحانی به خوبی می دانند که دستشان خالی است و اقبالی در میان افکار عمومی ندارند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد : رقبای امروز روحانی، همانگونه که در گذشته نیز سابقه حمایت سازمان یافته امپراطوری های رسانه ای را داشتند ، اکنون نیز همین روند را پیش گرفته اند که با هوشیاری مردم راه به جایی نخواهند برد. من معتقدم که روحانی با شور و شعور و اشتیاق مردم در اریکه دولت دوازدهم خواهد نشست و از همین رو دولت تدبیر و امید وظیفه سنگینی بر دوش خواهد داشت.

نایب رئیس مجلس ششم خاطرنشان کرد : امید داریم که روحانی در دوره آتی با تعیین نیروهایی شایسته تر و کارآمدتر به خوبی و با سرعت بیشتر در جهت حل مشکلات اقدام کند که بی شک این مهم با حمایت های مردم دور از ذهن نیست.

وی همچنین ضمن اشاره به اهمیت نقش جهانگیری در انتخابات کنونی گفت : به نظر من جهانگیری یکی از نیروهای مخلص، توانمند و شایسته کشور ما در حوزه مدیریت اجرایی است . بر همین اساس با توحه به ورود تمام قد رقبای روحانی با امپراطوری های رسانه ای که در اختیار داشتند، لازم بود تا روحانی نیز در قالب یک حرکتی تیمی پا به عرصه بگذارد و حضور جهانگیری در کنار وی انصافا تیم کاملی را تشکیل داد. البته این حضور منسجم با انصراف جهانگیری به نفع روحانی از انسجام بیشتری برخوردار خواهد بود.

محمدرضا خاتمی در پایان نیز افزود : روحانی کاندیدای جناح های رسمی کشور اعم از اصلاح طلب، معتدل و اصولگرایان معتدل است و مردم روز جمعه با اقتدار و دست در دست دوستان و آشنایان خود پا به عرصه گذاشته راه را بر افراطیون می بندند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها