بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
رقبای روحانی با خرید کانال های تلگرامی برخی استان ها اخبار را آنگونه که خود دوست دارد، در شبکه های مختلف منتشر می کند و برای باور مردم دست به هر دروغی هم می زند.

تدبیر24»رقبای روحانی از مدتها قبل کمر به همت یک دوره ای کردن دولت او بسته اند. هدفی که برای آنان استفاده از هر وسیله ای را توجیه می کند، آنها را متوسل به شبکه های مجازی کرده تا در کانال های تلگرامی ای که خریداری کرده اند، به انتشار فیک نیوزهای خود بپردازند.

به گزارش سحر- پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی  دکتر حسن  روحانی - این روزها که خبر از راه اندازی سامانه های کارانه و مسکن محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به گوش می رسد و غیرقانونی بودن آنها بارها مورد انتقاد قرار گرفته و کار حتی به شکایت هم رسیده است، تحرکات دیگری هم از سوی او رو می شود.

«خرید کانال های تلگرامی» با عضویت چند ده هزارنفره که البته تنها مختص به استان های دیگر است و در تهران و حتی بطور گسترده در سطح کشور پراکنده نمی شود، از دیگر اقداماتی بود که شروعش از اسفندماه گذشته کلید خورد. او با خرید این کانال های تلگرامی اخبار را آنگونه که خود دوست دارد، در شبکه های مختلف منتشر می کند و برای باور مردم دست به هر دروغی هم می زند. جالب اینجاست که این اخبار را هم تنها در همان کانال هایی که از پیش خریداری کرده، منتشر می کند.

در این میان اخبار مربوط به حسن روحانی اجتماع هرچه باشکوه تر باشد، دروغ ها هم بزرگتر می شود. اجتماع جوانان در سالن آزادی، عصبانیت  رقبا روحانی و هوادارنشان  را به اوج خود رساند. آنها با انتشار نادرست یک جمله از صحبت های حسن روحانی، احساسات مردم سایر استانها و شهرستان های کشور را تحریک کرده و اینگونه وانمود کردند که او تنها مردم تهران را با هوش و ذکاوت می داند.

 در یکی از این کانال های تلگرامی با عنوان «توهین روحانی به مردم ۳۰ استان کشور» از قول روحانی گفته شده است: «من روی رای مردم تهران حساب ویژه ای باز کرده ام چون تنها گروهی هستند که از روی عقل و دانش رای می‌دهند.» واقعیت این است که آنچه که روحانی بارها در ورزشگاه آزادی فریاد می زد، شعار «جانم فدای همه ایرانیان» بود که البته به نفع مخالفان نبود که چنین موضوعی را از زبان روحانی بشنوند.

این در حالی است که آنچه که این روزها از اقدامات حسن روحانی می بینیم چیزی خلاف این امر را نشان می دهد. او هر روز دیدار با مردمان دو استان را در بین برنامه های خود قرار می دهد و در میان شور و اشتیاق آنان بدون اینکه جماعتی را سوار بر اتوبوس کند و به محل تجمع بیاورد، به سخنرانی پرداخته و کلامی از تفکیک مردم به زبان نمی آورد.

اما این تنها اقدام این کانال های تلگرامی خریداری شده نیست. میدان نقش جهان اصفهان که از ظهر دیروز جمعیتی باور نکردنی را در استقبال از حسن روحانی بخود می دید با عکس هایی خلوت از حضور مردم در این کانال ها اطلاع رسانی شد.

این در حالی است که این مراسم همچون سایر سفرهای انتخاباتی بصورت زنده از کانال های تلگرامی و اینستاگرام هم پخش می شد، پس چگونه این ها با چنین وقاحتی از خالی بودن میدان امام اصفهان سخن می گویند. کار کانال های تلگرامی را که می شود به پای خریدشان از سوی قالیباف دانست اما سایر کانال ها و خبرگزاری های وابسته به برخی نهادها، نیز تصاویر منتشر شده را فوتوشاپ دانستند. حال چگونه می شود که پخش تصاویر زنده را فوتوشاپ کرد، از آن حرف هایی است که جز توهین به شعور مخاطب نمی توان نام دیگری بر آن گذاشت. این تصاویر در روزنامه وطن امروز هم بعنوان عکس یک منتشر شد و با تیتر درشت «نه به روحانی»، سعی کرد که دورغ ساختگی خود را باور کند.

با این حال تنها راهی که برای مقابله با این کانال های تلگرامی و رسانه هایی که کاری جز تخریب دولتمردان یازدهم ندارند باقی می ماند، حضور پای صندوق های رای است. درخواستی که حسن روحانی از همه ملت ایران دارد و از آنها می خواهد که رییس جمهوری را با رای قاطع روی کار بیاورند اگر تحقق یابد شاید بتواند، بی ثمر بودن بی اخلاقی های آنان را ثابت کند تا دست از قلب واقعیت بکشند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها