بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۷۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
حضور حداکثری در «انتخابات» به عنوان یک میثاق ملی، سهم بسزایی در تعیین آینده سیاسی کشور دارد و نمی توان سهم اقشار مختلف جامعه را در این امر مهم نادیده گرفت.
تدبیر24»روز جمعه 29 اردیبهشت ماه به خاطر برگزاری سه انتخابات، ایران اسلامی عرصه تجلی شعور و آگاهی می شود و همه مردم همچون انتخابات گذشته، به نامزد اصلح رای خواهند داد.
هنرمندان و سینماگران به عنوان قشر فرهیخته و پیشرو جامعه، همزمان با گرم شدن تنور انتخابات، پا به پای ملت ایران، ضمن دعوت از مردم، آمادگی خود را برای شرکت در این رویداد ملی اعلام کردند.
این روزها با مشاهده صفحات شخصی هنرمندان و بویژه سینماگران در فضای مجازی می توان به حساسیت آنها برای شرکت در انتخابات پی برد.
برخی از این هنرمندان در نکوهش و مضرات تحریم انتخابات به روشنگری پرداختند و برخی دیگر و مردم را به رای دادن تشویق کردند و بعضی دیگر حمایت خود را از یک نامزد اعلام داشتند.
آنچه در پی می آید، مجموع نظرات هنرمندان و سینماگران در مورد انتخابات است که طی روزهای گذشته بیان شده است.

** رضا کیانیان: رای می دهم
رضا کیانیان بازیگر «آژانس شیشه ای» را می توان یکی از فعالان دعوت از مردم در انتخابات عنوان کرد.
وی طی روزهای اخیر در صفحه اینستاگرام خود در مطلبی که به مناسبت 14 اردیبهشت روز بازیگر نوشت و تصویر «رای می دهم» را الصاق داشت، تصریح کرد: دیروز؛ روز بازیگر بود روز من و همکارانم تبریک نگفتم به احترام خانواده های داغدار و نگران کارگران معدن. ولی می خواهم حالا به عنوان یک بازیگر اعلام کنم برای انتخاب رئیس جمهوری رای می دهم تا صحنه های تئاتر در کشورم بیشتر و بیشتر شوند. تئاتر محل گفت و گوست ، تا گفت و گو بیشتر و بیشتر شود.
توهمین دو سه سال اخیر تعداد اجراهای نمایش هر شب در تهران به حدود صد تا صد و پنجاه تا رسیده. اعلام می کنم رای می دهم، برای این که سالن های سینما بیشتر و بیشتر شوند مثل همین دو سه سال اخیر و اعلام کنم رای می دهم برای این که تولید سینمای پرافتخار ایران بیشتر و بیشتر شود.
کیانیان اظهار داشته است: درهمین سال گذشته سینمای ایران 367 تا جایزه جهانی برده یعنی از هر روز یک جایزه جهانی هم بیشتر . رای می دهم برای اینکه مانند سالهای دور و طلایی در تلویزون بازهم سریال های خوب ساخته شود ، سریال هایی که آن قدر جذاب و هنرمندانه باشند تا مردم آزادانه در میان هزاران کانال ماهواره سریال های خودمان را انتخاب کنند.
وی گفته است: رای می دهم تا فضا و سرعت اینترنتی بهتر و بالاتری در اختیار داشته باشم و ارتباطم با جهان هرچه گسترده تر باشد.
با توجه به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات، تشویق مردم از سوی چهره های هنری، نقش بسزایی در افزایش مشارکت در این رویداد ملی خواهد داشت.

** حتما رای می دهم
رضا کیانیان چندی پس از این مطلب، یاداشت دیگری با تصویر «حتما رای می دهم» نوشت، و به زیان های تحریم انتخابات در کشورهای که مردمانش پای صندوق های نرفته بودند پرداخت: ممکن است انتخاب کردن، ما را آن قدر که انتظار داریم به جلو نبرد، اما انتخاب نکردن، بیشتر از آنچه که تصور می کنیم ما را به عقب می راند.
در نوشته قبلی مثال کانادا را آوردم که پیشرفت تر از ماست و امروز چند کشور دیگر را می آورم که مانند ما هستن یا عقب افتاده تر از ما:

ایرلند شمالی
در سال 1973، نیمی از مردم رفراندوم جدایی ایرلند شمالی از بریتانیا و پیوستن به ایرلند جنوبی را تحریم کردند، نتیجه چه شد؟ همه مردم ایرلند شمالی تا به امروز در زیر پرچ استعمار بریتانیا باقی مانده اند! نتیجه #شکست _ تحریم _ کنندگان!

غنا
در سال 1992، عده ای اولین انتخابات پارلمانی را تحریم کردند!
معترضین، این انتخابات را «فریب دادن مردم» می دانستند. فقط با مشارکت 28 درصد، حزب راست گرایی دموکراتیک ملی با تصرف از 189 کرسی از 200 کرسی موجود پیروز شد و باز هم نتیجه # شکست_ تحریم _ کنندگان!

توگو
سال 1993. اولین انتخابات ریاست جمهوری که می توانست بیش از یک کاندیدای داشته باشد! مخالفان رییس جمهور پیشین انتخابات را تحریم کردند. نتیجه: ابقای دیکتاتور.# شکست_ تحریم _ کنندگان

مالی
سال 1977. تحریم انتخابات ریاست جمهوری توسط مخالفان و پیروزی دوباره دیکتاتور عمر کناره.# شکست_ تحریم _ کنندگان

ساحل عاج
سال 2000. انتخابات ریاست جمهوری به علت رد صلاحیت بعضی کاندیدای تحریم کردند. فقط دو کاندیدای وجود داشت یک نظامی و یک غیر نظامی!
کاندیدای نظامی پیروز شد! اما بعد از انتخابات مردم به خیابان ها ریختند و توانستند نامزد غیر نظامی را انتخاب کنند.
نتیجه اولیه:.# شکست_ تحریم _ کنندگان.

گامبیا
سال 2000. انتخابات پارلمانی توسط مخالفان تحریم شد و همان حزب حاکم پیروز شد! و ابقای یحیا جامع! نتیجه: .# شکست_ تحریم _ کنندگان

گینه
سال 2003. انتخابات ریاست جمهوری تحریم شد و دیکتاتور لانسانا کنتته ابقا شد! نتیجه
# شکست_ تحریم _ کنندگان.

ونزوئلا
سال 2005. انتخابات پارلمانی به دلیل سلامت اتنخابات تحریم شد! نتیجه ابقای هوگو چاوز برای شش سال دیگر! و حالا نتیجه را هر روز در اخبار می بینید. دکان های خالی، فقر، و فلاکت و شورش های خیابانی ... نتیجه .# شکست_ تحریم _ کنندگان

ترکیه
سال 2017. اردوغان با اختلاف دو میلیون رای برنده شد. درحالی که هفت میلیون نفر انتخابات را تحریم کرده بودند! نتیجه: .# شکست_ تحریم _ کنندگان

ایران - سال 2017 ؟؟؟
بیبنید نتیجه تحریم چه خواهد شد!

** فاطمه معتمدآریا هم «رای می دهم»
اما پیش از رضا کیانیان، فاطمه معتمد آریا بازیگر فیلم سینمایی «روسری آبی» بود که با درج تصویر «رای می دهم» آمادگی خود را برای حضور در انتخابات اعلام کرده بود.

** اصغر فرهادی
اصغر فرهادی کارگردان تاریخ ساز کشور که دو جایزه اسکار را دشت کرده اعلام کرد: به دکتر روحانی رای می‌دهم، امیدوارم کسانی که هنوز برای رای دادن در تردیدند با همه شرایط و دلایل قابل درکی که در نظر دارند به خاطر سرنوشت فرزندان این سرزمین و نسل آینده با رای دادنشان از این حداقل حق انتخاب خود، استفاده کنند

** شهاب سینمای ایران و بلور نازک اعتمادش ...
شهاب حسینی که با کسب جایزه سینمایی کن برای بازی در فیلم سینمایی «فروشنده» برگ زرینی برای تاریخ سینمایی کشور رقم زد نیز پیش از
اضغر فرهادی سازنده «فروشنده» با نگارش متنی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: بلور نازک اعتماد خویش را در جهت باور بر آینده سرزمینم به دکتر روحانی اهدا می کنم.

** جمشید مشایخی
این بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیونی طی روزهای اخیر در حالیکه در بیمارستان بستری بود، با انتشار یک پیام ویدئویی از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم حمایت کرد.
وی می گوید: من می توانستم از ایران بروم اما نرفتم و ماندم، واقعا عصبانیم، واقعا روحانی کاری نکرده؟ چرا انقدر راحت دروغ می گوییم؟! کارهای زیادی در دولت یازدهم انجام شده است.

** فریبرز عرب‌نیا
فریبرز عرب نیا با انتشار پیام تصویری گفت: من به وزارت ارشاد و دولت روحانی انتقاد جدی دارم اما در انتخابات شرکت می‌کنم و رای می‌دهم زیرا معتقدم دولت خاتمی از دولت احمدی‌نژاد بهتر بود و دولت حسن روحانی نیز از دولت احمدی‌نژاد بهتر است. به روحانی رای می‌دهم. آیا کسانی که نمی‌خواهد رای بدهید تفاوت شرایط در این دولت در قیاس با دولت احمدی‌نژاد برایتان ملموس نیست؟

** ترانه علیدوستی
- این درد مشترک هرگز جدا جدا درمان نمی‌شود و رای می‌دهم و به عقب برنمی‌گردیم

** بهاره رهنما
رای ندادن واقعا چیزی رو حل نمیکنه، من خودم سال هاست از جنب و جوش و شور و شوق تو عملکردهای سیاسی دور شدم و به نظرم فعالیت های اجتماعی خصوصا در بخش مربوط به زنان و کودکان حال و اثر بهتری داره، اما رای ندادن رو نمیفهمم و تقاضا میکنم در این پوستین گول زننده رای ندادن نخزید!
من در دهه چهل عمرم فن و شیفته و طرفدار دو آتشه هیچکدوم از کاندیداهای موجود نیستم اما بنا به دلایل فراوان به دکتر روحانی رای می دهم مهمترینش لااقل ثبات و امنیت نسبی است که با هر تغییری باید باز بهای گزافی برای آن پرداخت!
من بهاره رهنما نویسنده بازیگر و مادر ایرانی اعلام میکنم طرفدار پر و پا قرص «رای دادن» و بی تفاوت نبودنم!
پی نوشت: معتقدم ادم یکبار عاشق میشه و یکبار هم سر سپرده یک جریان سیاسی میشه برای بار دوم برای هیچکدوم از این دو مورد توانی باقی نمی مونه و فقط خاطرات هر دو می مونن و بس اما نمیشه نسبت به عشق و سیاست بی تفاوت بود، از ادمایی که از حیوونا و بچه ها بدشون میاد سال هاست میترسم! الان هم از ادمایی که نسبت به عشق و سیاست بی تفاوت هستن میترسم، ذره ای ایمان کافیه تا حتی اگر عاشق و سر سپرده نیستیم بخاطر انسان بودنمون به پای صندوق های رای بریم.

** رخشان بنی اعتماد
ذخشان بنی اعتماد نیز در صفحه اینستاگرام نوشت: به حسن روحانی رای می دهم ، نه با دل خوری و نارضایتی از عملکرد چهار سال دور اول و نه با خوش باوری باغ و گلستان شدن مملکلت در چهار سال دور دوم.
به حسن روحانی رای می دهم با باور به این حقیقت تلخ که ظرفیت تغییر واصلاح در جامعه ای اینچنینی، فاصله ای دور از مطالبات ملت دارد.
شرایطی که موانع و محدودیت و دسیسه های داخلی آن بیش از فشارهای خارجی، هر آنکه نخواهد سوار بر موج مردم فریبی و شعار ، دولتش را به سر آرد، در منگنه قرار می دهد و دست آوردهایش را به باد می سپارد.
به حسن روحانی رای می دهم بی آنکه متوهم باشم در طول چهار سال آینده ، دارای چنین کارنامه درخشانی خواهد بود که معضلات ریشه دار و ساختاری این جامعه حل شده باشد.
به حسن روحانی با واقع بینی کامل از درک شرایط موجود رای می دهم.

** حسین پاکدل
«من رأی می دهم. از همه می خواهم رأی بدهند. رأی من به روحانی رأی به شخص نیست بلکه رأی به واقع بینی و حرکت در چهارچوب قانون است. رأی به عقلانیت و برنامه ریزی است نه هیئتی عمل کردن. رأی به نظارت است نه به نظاره. رأی به عزت و احترام و سربلندی است نه تحقیر و توهین و انزوا.
رأی به وحدت ملی است نه شقه شقه کردن ملت. رأی به حفظ کرامت «آدم» است نه غنیمت شمردن «دم». رأی به گفتگو در مسیرهای دوطرفه است نه فقط گفت گفت و گفت و هدایت به بن بست‌های یکطرفه. رأی به داشتن فرمان و ترمز و هدایت کاروان ملت است به مسیر هموار نه ترمز بریدن و فرمان کندن و انداختن تمامیتِ کشور در سراشیبِ سقوط.
رأی به قبول مسئولیت و پاسخگویی است نه به تفرعن و بی اعتنایی به نظر مردم. رأی به شهامت عذرخواهی از مردم است نه خس و خاشاک و بز و بزغاله خواندن آن‌ها. رأی به امید و آینده است نه به درجا زدن و یأس و دلمردگی.
رأی به تلاش و غیرت کار کردن است نه صدقه و بذل و بخشش و چوب حراج زدن به سرمایه‌های ملی. رأی به مهربانی و لبخند است نه خودخواهی و اخم. رأی به صداقت و صراحت است نه دورویی و تزویر. رأی به راستی است نه دروغ و تهمت. رأی به سلامت عقل است نه توهم و وعده‌های واهی. رأی به کلید است نه قفل و بند و بست. رأی به توسعه و و پیشرفت است نه درجا زدن و توجیه عقب ماندگی.
رأی به شعور و شعف است نه خرافه و ریاکاری. رأی به عزت هنرمند است نه ذلت هنرمدی. رأی به آواهای دلکش است نه به مدح و سکوت. و خلاصه این که رأی به «ما» است نه به «من» »

** مهدی فخیم‌زاده
مهدی فخیم زاده کارگردان و بازیگر پیشکسوت سینما با انتشار فیلمی اعلام کرد: من به حسن روحانی رای می‌دهم زیرا وی به‌جای ماهی دادن به مردم به آنها ماهیگیری را یاد می‌دهد. من به روحانی رای می‌دهم زیرا کار ظریف و برجام باید ادامه پیدا کند و به ثمر بنشیند. برجام اتفاق کوچکی نبود.

** حسن فتحی
حسن فتحی کارگردان سریال «شهرزاد» نیز در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
هموطنان عزیزم همه علاقمندان به آثار من آگاهند که در طول سالیان گذشته در مقام یک هنرمند مستقل هیچ گاه در پی حمایت از هیچ جناح و جریان و گروه و دسته سیاسی نبوده‌ام و نیستم. اما آثار جبران‌ناپذیر بی‌تفاوتی مردم نسبت به سرنوشت خویش را بارها و بارها در تاریخ ایران جستجو کرده‌ام و بر آنها گریسته‌ام.
اینجانب به یاد همه شهدای راه عدالت، آزادی و دفاع از وطن در تاریخ ایران و بخاطر آینده‌ای عاری از خشونت و تبعیض و ستم طبقاتی برای فرزندان ایران زمین، در این برهه حساس تاریخ بی تفاوت نخواهم بود و به برنامه ثبات اجتماعی و توسعه سیاسی و اقتصادی دولت آقای دکتر روحانی رأی میدهم، و همه هموطنان داخل و خارج از کشور را به حضور فعال در انتخابات دعوت می‌کنم. آباد باش ای ایران! بیدار باش ای ایران! آزاد باش ای ایران ! دوباره برای ایران.

** مهتاب کرامتی
- مهتاب کرامتی بازیگر فیلم سینمایی «عصر یخبندان» نیز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: این جمله رو باید با آب طلا نوشت، «شعار انتخاباتی در کانادا: سیاستمداران بد توسط مردم خوبی که رای نمی‌دهند انتخاب می‌شوند.»»

** فاطمه گودرزی
فاطمه گودرزی نیز اعلام کرد: با چهار سال ریاست جمهوری دکتر روحانی آرامش بیشتری داشتیم

** محسن تنابنده و احمد مهرانفر
- «ما به عقب بازنمی‌گردیم. باز هم برای فردایی بهتر، برای ریشه‌کن کردن دروغ، برای تحقق منشور حقوق شهروندی، برای تداوم صلح و امنیت، برای برقراری و تداوم امید، برای نسل آینده رای می‌دهم.»

** حامد بهداد
- حامد بهداد نیز اعلام کرد: من حامد بهداد فرزند خراسانم و به روحانی رای می دهم

** پانته‌آ بهرام
- ترجیح می دهم دوباره به آقای روحانی فرصت بدهم

** محمود دولت آبادی
نظر من درباره آقای روحانی مثبت است

** اتابک نادری
- نباید از کنار تعیین سرنوشت کشور بی تفاوت گذشت

** پریناز ایزدیار
پرینار ایزدیار بازیگر فیلم سینمایی «ابد و یک روز» نیز اعلام کرد که در انتخابات به حسن روحانی رای می دهد.

** فرهاد توحیدی
- حضور آگاهانه در انتخابات ضامن امنیت کشور است

** هاتف علیمردانی
- دولت یازدهم بسته فرهنگی در سبد مصرف مردم قرار داد

** هادی مرزبان
- مردم در انتخابات به اصلح رای دهند

** پوران درخشنده
رونق سالن‌های سینما یک گام موثر برای دولت روحانی بود

** بیژن بیرنگ
- در چشم های دکتر روحانی صداقت وجود دارد/در چهار سال بعدی دولت روحانی اتفاق های خوبی می افتد

** رضا جودی تهیه
- مشارکت مردم در انتخابات، اقتدار نظام را به نمایش می گذارد

** قطب الدین صادقی
- انتخابات سرمایه اجتماعی است

** سیدجمال ساداتیان
- دولت یازدهم در حوزه هنر نمره قبولی می گیرد/دولت روحانی مرهمی بر زخم های هنر بود

** نیوشا ضیغمی
- روحانی کاری بزرگ را برای مردم ایران به سرانجام رساند

** محمود بصیری
راضی نشویم روحانی کارهایی که زحمتش را کشیده نیمه رها کند

** کاوه سجادی حسینی
- حمایت از حسن روحانی، حمایت از تداوم امید در جامعه است

** داریوش اسدزاده
- برای دومین بار به دکتر روحانی رای می‌دهم/برای سلامتی آقای روحانی دعا کرده‌ام

** وحید تاج
- تشکیل ارکستر موسیقی از اتفاقات مثبت دولت روحانی بود

** امین الله رشیدی
- کتاب های من در دولت تدبیر و امید به چاپ رسید/بهتر از روحانی پیدا نمی شود

** مهراب قاسمخانی
- من به آقای روحانی رای میدم چون مدتهاست یاد گرفتم همه چی رو سیاه و سفید مطلق نبینم

** باران کوثری
- رأی ندادن را نمی فهمم

** حمید گودرزی
- سینما جان دوباره در دولت یازدهم گرفت/خوشحالم که سالن های سینما خالی نیست

** lحمدرضا هنرمند
- من نه فقط به دکتر روحانی که به تیم متبحر ایشان رای می دهم

** مسعود جعفری‌جوزانی
- طبیعی است که به آقای روحانی رای می‌دهم

**هادی مرزبان
- به آینده دولت یازدهم بسیار خوش بین هستم

**رضا داوودنژاد
- سیاسی نیستم اما دلم با روحانی است

** ابراهیم ابراهیمیان
- هنرمندان برای پیروزی روحانی کنار جامعه هستند

** محسن کیایی
- برای بهتر شدن وضعیت کشور به روحانی رای می‌دهم

** حمیدرضا آذرنگ
- نامزدهای ریاست جمهوری فقط برای تخریب روحانی آمده‌اند

** جواد نوروزبیگی
- افق‌های روشنی در ادامه ریاست جمهوری روحانی وجود دارد

- ابوالفضل جلیلی
- به روحانی رای می دهم تا امیدوار بمانم

** مسعود آب پرور
- در دولت کنونی ثابت شد که همه حق دخالت در هنر را ندارند

** احترام برومند
- روحانی چهار سال کشور را به خوبی اداره کرد/رابطه خوب ما با دنیا به رشد صنعت توریسم منجر می شود

** فرزاد موتمن
- من قطعا رای می‌دهم

** علیرضا زرین‌دست
- دوباره به آقای روحانی رای می‌دهم

** رضا مقصودی
- روحانی چهار سال خرابی دولت قبل را اصلاح کرد

** احمد طالبی نژاد
- دلواپسان وزارت فرهنگ و ارشاد غیررسمی راه انداخته اند

** مجید مظفری
- من هم مثل همه ایرانیان که دلشان برای این آب وخاک می تپد، رای می دهم

** نوش‌آفرین انصاری
- نمره قبولی به عملکرد فرهنگی دولت می دهم

** حسن برزیده
- تداوم برنامه های آقای روحانی رشد کشور را به دنبال دارد

** رامین صدیقی
- ما روزنه های امید را در چهار سال دولت آقای روحانی دیدیم

** اکبر عالمی
- دکتر روحانی فردی با خرد و بینش است

** احسان کرمی
- رای به روحانی رای به ثبات است

** محمدعلی بهمنی
- دکتر روحانی به هنر اشراف دارد/بالای 70 درصد از اقدامات دولت درست انجام شده است

** هانیه توسلی
- انسان به امید زنده است و امید هم بذر هویت ماست

** احسان خواجه امیری
- سلیقه من آقای روحانی هستند

** قاسم افشار
- روحانی همچنان در حال مرمت خرابی‌های دولت قبل است

** مجید توکلی
- در دولت یازدهم اتفاقات خوب سینما را شاهد بودیم

** حمید پورآذری
- دولت یازدهم اقدامات زیربنایی زیادی را پیش برد/با رای دادن تمرین دموکراسی می کنیم

** کیومرث پوراحمد
«یکی از مهمترین دلایلی که به حسن روحانی رای می‌دهم این است که در حال حاضر روزنه کوچکی هست برای نفس کشیدن و روحانی شاید بتواند این روزنه را اندکی بازتر کند. ولی رئیس روسای دیگر همین اندک روزنه را هم می‌‌بندند و از بی‌نفسی خفه می‌شویم. الفاتحه…!»

** لاله اسکندری
- به عنوان یک شهروند از حق خود برای انتخاب رئیس جمهور استفاده می کنم

** سحر دولتشاهی
- «من به آینده کشورم امیدوارم. من مسئولانه از حق رأی دادن استفاده میکنم. رأی میدهم. به عقب برنمیگردیم.»

سیما تیرانداز، آزاده صمدی، حسین یاری، داریوش پیرنیاکان، همایون اسعدیان، دانیال حکیمی، سروش صحت، مهدی کرم‌پور، استاد امیرخانی، احترام برومند، فرهاد آئیش، طناز طباطبایی، آزیتا موگویی، امیرشهاب رضویان، پوریا پورسرخ، امیرحسین رستمی، مهران رنجبر، امیر جعفری، ستاره اسکندری، کیومرث پوراحمد، رسول صدرعاملی، داریوش کاردان، الهام پاوه‌نژاد، نازنین بیاتی، هستی مهدوی، نوید محمدزاده، رضا عطاران، سامان مقدم، علی قربان‌زاده، ویشکا آسایش، الهام کردا، لیلی رشیدی، کامران تفتی، مسعود امینی‌تیرانی، جعفر صانعی‌مقدم، مریم دوستی، حسن بیدی، آرش رصافی، علی کریم، ابراهیم ایرج‌زاد، بیژن میرباقری، مجید توکلی، مجید برزگر، مهدی احمدی، پگاه آهنگرانی، فرمان فتحعلیان، عادل بزدوده، پریوش نظریه، حسین زمان، سهیل محمودی، شهره سلطانی، آرتمیس برزیده، حسن برزیده، بهزاد فراهانی، حمید فرخ‌نژاد، رامین صدیقی، شیوا ابراهیمی، کیوان ساکت، محمدرضا هدایتی، حسن پورشیرازی، امیر جدیدی، اکبر عالمی، ناصر ممدوح، افشین هاشمی، برزو ارجمند، شهرام مکری، محمد کارت، مرتضی جذاب، محمد حمزه‌ای، هادی آفریده، شیلا خداداد، نسیم ادبی، فریدون شهبازیان، نگار جواهریان، الناز حبیبی، سعید سهیلی، مصطفی کیایی، صابر ابر، علیرضا داودنژاد، مهراب قاسمخانی، مهدی پاکدل، همایون غنی‌زاده، رامین ناصرنصیر، پریناز ایزدیار، رضا ناجی، غوغا بیات، عاطفه رضوی، شهرام عبدلی، نرگس آبیار، منیژه حکمت، هنگامه قاضیانی، نگار فروزنده، آرش عباسی، رضا داودنژاد، بابک کریمی، جواد نوروزبیگی، ابراهیم ابراهیمیان، شراره صالحی، فرهاد اصلانی، احسان کرمی، رضا صادقی، محسن امیریوسفی، سام درخشانی، عبدالحسین مختاباد، بهناز جعفری، ریما رامین‌فر، بهاره رهنما، نگار اسکندرفر، فرهاد توحیدی، سیدضیا هاشمی، علیرضا رئیسیان، محمدحسین فرحبخش، بهروز بقایی، سجاد افشاریان، یدالله صمدی، داریوش ارجمند، محمدعلی بهمنی، رضا یزدانی، قاسم افشار، محسن کیایی، مازیار میری، سعید روستایی، محمدرضا هنرمند، رضا رویگری، سامان احتشامی، دانیال حکیمی، سیدعلی صالحی، مستانه مهاجر، پریسا بخت‌آور، کمال تبریزی، علی ملکی، تینا پاکروان، فرشته صدرعرفایی، غزل شاکری، مهرداد اسکویی، کریستوف رضایی، شبنم مقدمی، پرستو گلستانی، فرانک جنیدی، مهدی سجاده‌چی، حجت اشرف‌زاده، احمد غلامی، فریبا کوثری، علیرضا شجاع‌نوری، محمد اطبایی، بهزاد خداویسی، هادی کاظمی، امیر اثباتی، مرجان اشرفی‌زاده، نادر برهانی مرند، افشین علا، آیدا پناهنده، پوریا آذربایجانی، کاتوسا قلم فرسائی، شالیزه عارف‌پور، حسین مهکام، مونا زندی، بهرنگ دزفولی زاده، محمدعلی حسین‌نژاد، مازیار حبیبی نیا، آناهیتا افشار، عبدالستار کاکایی، پیروز ارجمند، ازجمله هنرمندان شاخصی هستند که تاکنون ضمن دعوت از مردم در انتخابات، حمایت خود را از حسن روحانی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده‌اند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
حسن روحانی، اسحاق جهانگیری، سیدمصطفی هاشمی طبا، سیدابراهیم رئیسی و سیدمصطفی میرسلیم نامزدهای انتخابات این دوره ریاست جمهوری هستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها