بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۷۸۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
همواره و خصوصاً در این روزها و ساعات پایانی، صبر انقلابی پیشه و هر بی‌اخلاقی و کج خلقی از سوی هر فرد یا جمعی را با اخلاقمداری و گذشت و محبت پاسخ میدهیم و رعایت قانون، حفظ آرامش و متانت را سر لوحه همه فعالیتهای خود تا پایان قرار می دهیم.

تدبیر24»رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی بیانیه مهمی خطاب به روسای ستادها نوشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد روحانی، در بخشی از این بیانیه آمده است: همواره و خصوصاً در این روزها و ساعات پایانی، صبر انقلابی پیشه و هر بی‌اخلاقی و کج خلقی از سوی هر فرد یا جمعی را با اخلاقمداری و گذشت و محبت پاسخ میدهیم و رعایت قانون، حفظ  آرامش و متانت را سر لوحه همه فعالیتهای خود تا پایان قرار می دهیم.

 

متن کامل بیانیه به شرح زیر می‌باشد:

بنام خدا

روسای محترم ستاد های استانی کانونها و ستادهای اقشاری

سلام

به لطف الهی بخش قابل ملاحظه ای از مسیر تلاش در جهت برگزاری یک انتخابات با شکوه وحماسی را طی کرده ایم

هرچند بسیار مظلومانه است که بگویم در طی این مدت علیرغم انتساب این ستاد به دولت مستقر با محدویتهای بسیار بیشتری نسبت به سایر رقبا مواجه هستیم . و متأسفانه اندک تبلیغات کاغذی ما در سطح شهرها یا بنرهای شناسایی محل های ستاد های انتخاباتی ما که بنا به احترام به مردم نصب شده است  . هیچ روزی ازتعرض و تخریب توسط افراد سلطه جو و زورگو مصون نبوده  است . اما هرگز فراموش نمی‌کنیم که ما، نماد دولت  پرچمدار اعتدال و خرد وعقلانیت، امید و نشاط در این کشوریم و صبوری و گذشت مرام ما و عفو ومهربانی منش ماست.

لذا همواره و خصوصاً در این روزها و ساعات پایانی،  صبر انقلابی پیشه و هر بی اخلاقی و کج خلقی از سوی هر فرد یا جمعی را با اخلاقمداری و گذشت و محبت پاسخ میدهیم و رعایت قانون و حرکت در چهارچوب آن و حفظ ارامش و متانت و وقار را سر لوحه همه فعالیتهای خود تا پایان قرار میدهیم .

محمد شریعتمداری

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها