بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۷۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ضوابط نقل و انتقال فرهنگیان را ابلاغ کرد.

تدبیر24»در بخشنامه صادره معاون وزیر آموزش و پرورش آمده است: «پیرو بخشنامه 25 اسفند 95 و همچنین در راستای اجرای سیاست عدم تمرکز و تسریع و تسهیل در امور جاری، کیفیت بخشی به امر سازماندهی و استفاده بهینه از نیروی انسانی موجود  و به منظور اجرایی کردن امور تفویض شده در بخشنامه فوق به ادارات کل اموزش و پرورش استان ها، انتظار می رود مدیران کل با رعایت ضوابط و مقررات مربوط و تراز نیروی انسانی در رشته-جنسیت ، سقف اعتبار تخصیص یافته و با امکان نظر ویژه در جهت افزایش  بهره وری تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

بدیهی است که با توجه به تفویض اختیار، مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه و پاسخگویی با مدیران کل استانی خواهد بود.

در ادامه این بخشنامه شرایط ماموریت کارکنان از آموزش و پرورش به سایر دستگاه‌ها و بالعکس، نقل و انتقال نیروی انسانی از آموزش و پرورش به سایر دستگاه‌ها  و نقل و انتقال درون سازمانی قید شده است.

در ضوابط نقل و انتقال نیروی انسانی از آموزش و پرورش به سایر دستگاه‌ها و بالعکس آمده است:

- انتقال افراد به آموزش و پرورش در صورتی امکان پذیر است که متقاضی حداکثر دارای 10 سال سابقه و 35 سال سن باشد.

-متقاضیان اشتغال در طرح طبقه بندی مشاغل معلمان ، پس از پذیرش در مصاحبه تخصصی گروه های آموزشی دوره تحصیلی ذیربط استان بکارگیری می شوند.

-انتقال افرادی که دارای پرونده تخلفاتی در مراجع ذیربط باشند پس از خاتمه رسیدگی و اعمال مجازات تعیین شده قابل بررسی خواهد بود.

-انتقال کارکنان به وزارت متبوع با رعایت شرایط احراز طرح طبقه بندی مشاغل و مفاد بخشنامه 17 شهریور 94 و سایرضوابط و مقررات و اخذ تعهد پنج سال خدمت در منطقه تعیین شده و پس از تایید هسته گزینش جهت پستهای اداری و آموزش با اولویت مناطق محروم و کمتر توسعه یافته بلامانع است.

همچنین در ضوابط نقل و انتقال درون سازمانی آمده است:

--نقل و انتقال نیروهای رسمی، آزمایشی و پیمانی و قراردادی به صورت موقت یکساله و دائم قابل انجام است.

-رعایت عدم نیاز مبداء و مقصد  (مبتنی بر داده های سامانه نیروی انسانی و تراز نیرو به نحوی که در منطقه مبداء در گروه/جنس متقاضی، هیچ حق التدریسی پرداخت نشود و در منطقه مقصد در گروه/جنس، متقاضی هیچ حق التدریسی پرداخت نشود و در منطقه مقصد در گروه/جنس، متقاضی هیچ کسری ساعت موظفی نباشد)  الزامی خواهد بود.

- نداشتن تعهد خاص منطقه‌ای جهت متقاضیان انتقال دائم رعایت شود و فرآیند نقل و انتقالات دائم و موقت طوری برنامه ریزی شود که تا پایان مرداد انجام شود».

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها