بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۷۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
اعتراض رئیس ستاد روحانی به صدا و سیما و کمیسیون تبلیغات؛
تذکر این نکته را لازم می داند که مدیریت رسانه ملی حق ندارد و نباید با رفتار خود این سازمان را تحت هیچ شرایطی به ارگان هیچ کاندیدا و یا جناح فکری و یا حزبی نزد افکار عمومی تبدیل کند .

تدبیر24»محمد شریعتمداری، رییس ستاد انتخابات دکتر روحانی در نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما مراتب اعتراض خود را به رفتار کاملاً یکسویه صدا وسیما ابراز داشت.

به گزارش سحر – پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی - متن این نامه به شرح زیر است:

 

جناب اقای علی عسکری

ریاست صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

 سلام

این روزها ما بشدت تحت فشار مردمی هستیم که از رفتار کاملاً یکسویه صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران به نفع رقبای جناب اقای  روحانی و عدم اعتراض و شکایت رسمی ما گله می کنند .

ستاد انتخاباتی دکتر روحانی البته این رفتار یکسویه را که موجب تحریک احساسات ضد ظلم ملت شریف ایران است ، مشکلی برای فعالیتهای خود نمی داند،  اما از اینکه رسانه ملی با سیاه نمایی فعالیت های دولت مستقر ، تخفیف نمایش فعالیتهای انتخاباتی جناب اقای دکتر روحانی وتبلیغ و بزرگنمایی فعالیت های رقیب و حتی برسمیت نشناختن کناره گیری جناب اقای قالیباف و ادامه پخش برنامه های تبلیغاتی ایشان ،  در کنار کاندیدای رقیب ، و تبلیغ علنی برنامه های انان از طریق زیرنویس و... بیش از پیش  در اذهان وافکار عمومی تضغیف شود بسیار متأسف است و تذکر این نکته را لازم می داند که مدیریت  رسانه ملی حق ندارد  و نباید با رفتار خود این سازمان  را تحت هیچ شرایطی به ارگان  هیچ کاندیدا و یا جناح فکری و یا حزبی نزد افکار عمومی تبدیل کند .

این ستاد رسماً مراتب اعتراض خود را به کمیسیون بررسی  تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری منعکس خواهد کرد .

محمد شریعتمداری

رییس ستاد انتخابات دکتر روحانی

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها