بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
سفیر ایران در کویت:
سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت با اشاره به اهمیت برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، آن را مظهر بارز دمکراسی و مردم سالاری دینی دانست و گفت: شهروندان ایرانی مقیم، فعالیت های انتخاباتی را دنبال می کنند و روز جمعه شاهد حضور گسترده آنان در پای صندوق های رای خواهیم بود.
تدبیر24»سفیر کشورمان در کویت امروز / پنجشنبه/ طی گفت وگو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: بنیاد نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره بر پایه مشارکت و حضور مردم رقم خورده است و جمهوریت نظام بدین گونه معنا پیدا می کند. ملت ایران نیز مفتخر است با حضور در انتخاباتی که در فضایی آزاد و شفاف برگزار می شود، به آرمان های بلند حضرت امام خمینی 'ره' بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران جامه عمل می پوشاند.
وی خاطر نشان کرد: ایرانیان مقیم کویت نیز همانند دیگر هموطنان سراسر جهان، نسبت به تعیین سرنوشت به دست خود اهتمام می ورزند و ما همچون گذشته شاهد مشارکت و حضور فعال آنان در پای صندوق های رای خواهیم بود.
سفیر کشورمان ضمن قدردانی از دولت کویت بابت ایجاد فضایی آرام و ایمن جهت برگزاری این دوره از انتخابات، تصریح کرد: هیات های مرتبط با انتخابات از جمله هیات اجرایی، با حضور معتمدان، هیات نظارت شورای نگهبان و اعضای حوزه های اخذ رای منصوب و تاکنون چندین جلسه هماهنگی ترتیب یافته است.
عنایتی گفت: جناب آقای دکتر روحانی تلاش وافری برای بسط و توسعه مناسبات با همسایگان و در راس انها کویت کرد و سفر ایشان به کویت علاوه بر مبادله پیام های موفقیت آمیز نشان از عزم راسخ دو کشور برای استمرار روابط برادرانه است، چرا که ایران و کویت بر ارجحیت گفت وگو در حل مشکلات منطقه تاکید دارند .
وی افزود: تاکنون بسیاری از ظرفیت های روابط دو کشور خالی مانده و باید پر کردن آن و تحقق برنامه های مشترک تلاش کرد .
عنایتی همچنین از ایرانیان مقیم برای شرکت در این انتخابات دعوت کرد و گفت: 3 صندوق رای در دو حوزه رای گیری شامل محل سفارت و رایزنی فرهنگی کشورمان برای تسهیل روند رای دادن هموطنان مقیم در کویت پیش بینی شده است و تلاش اینجانب و همکاران بخش کنسولی نیز در همین راستا صورت می گیرد .
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، جمعه 29 اردیبهشت همزمان در ایران اسلامی و تمامی نمایندگی های کشورمان در سراسر جهان برگزار می شود.
۵۶ میلیون و ۴۱۰ هزار و ۲۳۴ نفر واجد شرایط حضور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت هستند که از این تعداد یک میلیون و ۳۵۰ هزار و ۲۹۴ نفر رأی اولی خواهند بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها