بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۷۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
محمودی شاه نشین:
رییس هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با بیان اینکه گزارش مهمی از تخلفات نرسیده است، گفت: شمارش آرای انتخابات شهر و روستا بعد از شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری آغاز می شود.
تدبیر24»محمد محمودی شاه نشین روز جمعه پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه در بررسی های اولیه و توافق با وزارت کشور قرار بود 147 شهر و نزدیک 10 هزار شعبه الکترونیکی انجام شود، اظهار داشت: سخت افزار و نرم افزارهای مربوطه تهیه شد ولی در جلسه روز گذشته هیات نظارت بر انتخابات شوراها مقرر شد که در141 شهر بصورت قطعی انجام شود.
وی اظهار داشت: قبل از این، پنج شهر از انجام انتخابات الکترونیکی اعلام انصراف کرده بودند و در 2 شهر بومهن و رودهن هم مقرر شد رای گیری بصورت دستی باشد.
نماینده مردم رباط کریم با بیان اینکه، با توافق با وزارت کشور، اول صندوق های انتخابات ریاست کشور بازگشایی می شود، تصریح کرد: پس از شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری، آرای شوراها شمارش می شود ولی آرایی که الکترونیکی هستند، قابلیت این را دارند که حداکثر دو ساعت بعد از آغاز شمارش اعلام شوند.
محمودی شاه نشین گفت: تاکنون گزارش خاصی از تخلفات نرسیده و فقط یکی یا دو شهرها کمی دیرتر روند رای گیری را آغاز کرده اند و آن نیز به دلیل بررسی دوباره دستگاه ها بود.
وی درباره تعرفه های رای و احتمال کمبود آن نیز اظهار داشت: وزارت کشور به اندازه کافی تعرفه پیش بینی کرده و حتی برای صندوق های الکترونیکی هم به اندازه کافی تعرفه پیش بینی شده است و اگر جایی دستگاه ها ایراد یابد، رای گیری بصورت دستی انجام خواهد شد.
عضو کمیسیون شوراهای مجلس یکی از مزایای انتخابات الکترونیکی را نداشتن رای باطله دانست و تصریح کرد: حتی بی سوادها نیز می توانند رای صحیح دهند.
محمودی شاه نشین با بیان اینکه شمارش و اعلام نتایج آرای تهران قابل پیش بینی نیست، اظهار داشت: مانند دیگر سنوات گذشته، فکر می کنم دو روز شمارش و اعلام نتایج به طول انجامد.
وی گفت: هر صندوقی که شمارش آن تمام شد، نتیجه آن را اعلام می کنیم و منتظر اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری نخواهیم بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها