بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
مراجع تقلید روز جمعه 29 اردیبهشت با شرکت در انتخابات، عموم مردم را به حضور گسترده در پای صندوق های رای دعوت و تاکید کردند: حفظ جمهوریت و نظام اسلامی در گرو شرکت حداکثری در انتخابات است.

تدبیر24»مراجع تقلید روز جمعه 29 اردیبهشت با شرکت در انتخابات، عموم مردم را به حضور گسترده در پای صندوق های رای دعوت و تاکید کردند: حفظ جمهوریت و نظام اسلامی در گرو شرکت حداکثری در انتخابات است.

به گزارش سحر، آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران، گفت: امروز یک روز تاریخی و بیادماندنی برای ملت ایران است و همه باید پای صندوق های رای حاضر شوند.

وی افزود: ملت شریف ایران بداند هر کسی که انتخاب شده همه باید او را یاری کنند و گفت و گوهای زمان انتخابات و تبلیغات باید فراموش شده و برای رفع مشکلات همه به کمک رئیس جمهوری منتخب بیایند.

آیت الله مکارم شیرازی اضافه کرد: کسی که انتخاب می شود باید خود را متعلق به همه ملت ایران بداند و کابینه خود را از همه گروه ها انتخاب کند.

وی تصریح کرد: نامزد منتخب برای رفع مشکلات تنها در جناح ها و ستاهای خود منحصر نشود.

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید نیز پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران، گفت: مردم ایران ثابت کرده اند در تمام صحنه ها به نظام متعهد هستند، به همین خاطر همه برای پشتیبانی از نظام ولایی حضوری شکوهمند در انتخابات داشته باشند.

وی با بیان این که مردم بزرگ ایران اسلامی در تمام صحنه ها حماسه آفرینی کرده اند، افزود: لازم است همه به میدان بیایند، زن و مردم و پیرو و جوان با حضوری شکوهمند در انتخابات، در مقابل دشمنان شکوهی دوباره ایجاد کنند و مشت محکمی به دهان آنها زنند.

آیت الله نوری همدانی با بیان این که هیچ کاندیدایی برای انتخابات معرفی نکرده ایم، اضافه کرد: ولایت مداری، استکبار ستیزی، تلاش در جهت رفع فقر، حل مشکلات مردم، جلوگیری از فساد و ایجاد ارزانی از شاخص های کاندیدای اصلح است.

وی بیان کرد: امروز ملت ایران با حضور حماسی خود در انتخابات برگ زرین جدیدی در تاریخ کشور رقم می زنند.

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید نیز پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران، گفت: هر چه حضور در پای صندوق های رای گسترده تر باشد و فرد صالح و مومن را انتخاب کنیم به حفظ نظام که از واجبات است، کمک کرده ایم.

وی با بیان این که نظام اسلامی دارای 2 پایه اسلامیت و جمهوریت است اضافه کرد: باید اساس قوانین نظام اسلامی بر پایه اسلام باشد.

وی با اشاره به بیانات امام راحل با عنوان جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد، افزود: حفظ جمهوریت و نظام اسلامی درگرو انتخاب فرد اصلح است.

این مرجع تقلید ادامه داد: منتخبان مردم هم شورا و هم قوه مجریه باید بر اساس قوانین اسلامی حرکت کنند.

آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید نیز پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران، گفت: امیدوارم همواره مسلمانان و مردم ایران سربلند، با عظمت تحت عنایت حضرت ولی عصر(عج) قرار داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد: که مردم در دنیا و آخرت از گرفتاری ها محفوظ و همه آنان از مقاصد صحیح و درست برخوردار باشند.

آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید نیز پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات، گفت: ملت شریف ایران هماهنگونه که همه ساله در مقاطع حساس کشور وارد صحنه شده امروز نیز برای رضای خدا و ائمه معصومان(ع) و پشتیبانی از نظام اسلامی در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: انتظار ما از ملت بزرگ و نجیب ایران اسلامی این است که سرنوشت مملکت را به دست شخصی اصلح بسپارند تا سرنوشت این ملت را به وجه احسن انجام دهد.

وی با بیان این که باید فرد منتخب، رضایت خدا و مردم را در نظر داشته باشد افزود: باید سرنوشت کشور را به دست کسی داد که صلاحیت پیاده کردن امر خدا در دنیا را داشته باشد و رضایت خدا و مردم را فراهم سازد.

آیت الله امینی: شرکت در انتخابات وظیفه ملی و شرعی است

عضو مجلس تشخیص مصلحت نظام، با تقدیر از حضور مردم در انتخابات گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و شرعی و اسباب آبروی نظام در صحنه های بین المللی است.

 آیت الله ابراهیم امینی روز جمعه پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دولت های خارجی روی حضور مردم ما حساب ویژه ای باز می کنند و حضور گسترده آنان در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان و خوشحالی دوستان نظام خواهد شد.

عضو مجلس تشخیص مصلحت نظام گفت: منتخب ملت که موفق به کسب رای مردم می شود این مردم را فراموش نکند و باید مشکلات آنها به ویژه بیکاری، معیشت و مشکل در امر ازدواج را حل کند.

وی همچنین با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی ادامه داد: مردم در انتخاب شورای اسلامی شهر و روستا نیز به افراد کارآمد رای دهند تا مشکلات ترافیکی و سایر موارد شهری را برطرف کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها