بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
شایسته است مسئولین برگزاری انتخابات 96 در ضرب العجلی نسبت به تامین کمبودها و یا تغییر روشی اثر بخش در این خصوص اقدام نمایند تا بیش از این مردم در صف های طولانی به دلیل ضعف مدیریتی و عدم تصمیم گیری صحیح از بیش بینی استقبال ظرفیت شعب گرفتار نباشند.
تدبیر24»مشارکت سیاسی مردم کشورمان و بیان مطالبه ها به زبان قانون، باعث شد تا انتخابات 96 از ساعات اولیه صبح امروز با شور بالایی همراه گردد.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 ازدحام جمعیت در ساعات اولیه امروز صبح در بسیاری از شعب اخذ رای، تیتر اول رسانه های پوششی بود. شروع پرهیجان 29 اردیبهشت در دقایق اول شیرین بود ولی پس از گذشت مدتی، کمبود امکانات در شعب اخذ رای مردم را کلافه کرد. با این وجود این مشکلات نتوانست خللی در عزم مردم آگاه کشورمان ایجاد کند و همچنان در صف های طولانی آماده ریختن رای خود برای تثبیت آینده شان هستند.
نکته مهمی که در این میان می بایست بدان توجه شود، عکس العمل به موقع وزارت کشور در خصوص تامین کمبود دستگاه های استعلام کد ملی در شعب اخذ رای است. این مهم به قدری می تواند دارای اهمیت باشد که مبادا به سدی در مقابل شعور و هیجان سیاسی مردم بدل شود!

لذا شایسته است مسئولین برگزاری انتخابات 96 در ضرب العجلی نسبت به تامین کمبودها و یا تغییر روشی اثر بخش در این خصوص اقدام نمایند تا بیش از این مردم در صف های طولانی به دلیل ضعف مدیریتی و عدم تصمیم گیری صحیح از بیش بینی استقبال و ظرفیت شعب گرفتار نباشند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها