بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۷۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
سفارت کشورمان در انگلستان در پیامی، از مشارکت بی‌نظیر ایرانیان مقیم انگلستان در انتخابات قدردانی کرد و به رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران تبریک گفت.
تدبیر24»متن پیام تبریک سفارت ایران در انگلستان به این شرح است:

ایرانیان مقیم بریتانیا روز گذشته با حضور پرشکوه و گسترده خود در انتخابات ریاست جمهوری کشورمان بار دیگر ایمان و عشق به میهن خود و مشارکت موثر در تعیین سرنوشت و مسیر سیاسی کشور خود را در اوج کمال نشان دادند، حضوری بی‌نظیر و شایسته تقدیر که در برهه‌ای مهم از تاریخ این میهن مقدس اتفاق می‌افتد تا همه کسانی که ناظر رفتار این ملت بزرگ هستند را به تحسین وادارد.

بی‌شک این حرکت بزرگ دست‌اندرکاران خدمتگذار این کشور را برای راهی را که شروع کرده‌اند بیشتر دلگرم می‌سازد، طی مسیر سیاسی برای تعالی کشور و افزایش احترام بین‌المللی ایران را تقویت می نماید و دشمنان این آب و خاک را دچار یاس و ناامیدی می‌کند. راه دشوار رشد و توسعه این ملت فرهیخته و متمدن هیچ‌گاه خالی از مشکلات نبوده است.

مشارکت بی‌نظیر روز گذشته ایرانیان در همه جای جهان در پای صندوق‌های رای بویژه ایرانیان ارجمند مقیم بریتانیا که منشاء آن چیزی جز عشق و علاقه ملی به سرنوشت کشور نیست تکلیف و مسولیت خدمتگذاران این ملت را دوچندان نمود تا تمام همت خود را برای افزایش عزت و عظمت این مردم که شایسته بهترین جایگاه در جهان و شایسته ایران مقتدر، محترم و امن هستند، جزم کنند و با حمایت مردم منافع ملی را در جهان پرآشوب کنونی حفظ و صیانت کنند.

ضمن تشکر از قادر متعال که توفیق خدمت به ایرانیان مقیم بریتانیا را به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن عنایت کرده است، به این وسیله از حضور پرشکوه، شاداب، آرام و بی‌نظیر جامعه فرهیخته ایرانی مقیم تقدیر و تشکر می نماید و به اطلاع می‌رساند که اعضای این سفارت طی روزها و هفته‌های گذشته تمام همت و تلاش خود را برای فراهم آوردن مقدمات برگزاری سالم و حضور گسترده و تاثیرگذار ایرانیان در این انتخابات صرف کردند. همکاران ما شب گذشته تا ساعت سه نیمه شب در حال شمارش آر­اء و انجام مراحل اداری انتخابات بودند و پس از اطمینان از صیانت و ثبت و درج تک تک آراء هم میهنان در شمارش آراء، نتایج نهایی انتخابات در کل انگلستان را به ستاد مرکزی انتخابات در وزارت امور خارجه اطلاع دادند تا مطابق قانون انتخابات، متعاقبا از طریق وزارت کشور اعلام شود.

این سفارت انتخاب مجدد آقای دکتر روحانی، رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران را به ایشان و به همه ملت ایران و بویژه ایرانیان مقیم بریتانیا تبریک و تهنیت گفته و اعلام می دارد با درک اهمیت این حمایت ارزشمند ملی، سفارت ایران از همین امروز با روحیه‌ای مضاعف تلاش بی‌وقفه و جدی خود برای تضمین استمرار خدمت‌رسانی به ایرانیان و تقویت منافع ملی را با عزمی راسخ و با اتکا به خداوند متعال و حمایت عظیم ملت ایران ادامه خواهد داد و در این راه کماکان دست خود را خاضعانه بسوی شما عزیزان برای حمایت و مساعدت لازم به همکاران دراز می‌کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها