بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
یک روانشناس عنوان کرد: اگر رسانه‌های ایرانی به توانمندی هنری خود تکیه کرده و با اتکاء به هنر اصیل ایرانی برنامه تهیه کنند، مخاطبی برای رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای باقی نخواهد ماند.
تدبیر24» دکتر مسدوره سادات مدرسی با اشاره به فنون و تکنیک‌های فرهنگ‌های ناشناخته، گفت: بسیاری از فرهنگ های ناشناخته با فنون و تکنیک‌هایی تخصصی و با ظرافت و دقت کامل وارد محیط خانواده و افکار افراد می شود، به همین دلیل آشنایی با تکنیک‌های رسانه‌ای برای تمام افراد یک امر ضروری به حساب می آید.

وی که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد با اشاره به فرهنگ اصیل ایرانی اظهار کرد: بخش عمده‌ای از فرهنگ‌های ناشناخته دارای تاثیراتی هستند که همواره از آن‌ها به عنوان تهدید یاد می شود.

این روانشناس ایرانی با بیان این که خطرات و تهدیدهای فرهنگ‌های ناشناخته همیشه دارای آرایه‌هایی زیبا هستند؛ عنوان کرد: ورود تهدیدهای فرهنگی به داخل کشور با ایجاد نگرش های گوناگون، باورهای ذهنی افراد را دگرگون ساخته و سبک زندگی جامعه را دستخوش تغییر قرار می دهد.

وی با اشاره به ارتباط رسانه و هنر، اذعان کرد: اگر رسانه های ایرانی به توانمندی هنری خود تکیه کرده و با اتکا به هنر اصیل ایرانی برنامه‌های خود را تهیه و تدوین کند، مخاطبی برای رسانه‌های غیر ایرانی و یا شبکه های ماهواره‌ای باقی نخواهد ماند.

مدرسی با بیان این که بسیاری از برنامه های خانواده در شبکه های ماهواره‌ای در کشورهای ترکیه و آمریکای جنوبی تولید می شوند، گفت: کشورهای تولیدکننده برنامه‌های خانواده امروزه با مشکلات بسیاری در حوزه خانه و خانواده مواجه هستند، بر همین اساس برنامه‌های تولید شده در این کشورها چهره خانواده را در نگاه ایرانی، لکه‌دار و بی رنگ می‌کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها