بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۷۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
ذوالفقارنسب:
مشاور وزیر ورزش و جوانان می‌گوید مهدی طارمی باید تمرینات ویژه‌ای برای رسیدن به مهارت در پنالتی زدن انجام بدهد.

تدبیر24»بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل لخویای قطر، اظهار کرد: این بازی بنا به شرایطی بدون حضور تماشاگران برگزار شد. همین مساله تاثیر زیادی روی عملکرد نماینده خوب کشورمان داشت. به‌ هر حال روند بازی در نبود تماشاگران تاثیرگذار بود.

مشاور وزیر ورزش و جوانان افزود: معتقدم مدیریت فوتبال ایران بر سر محرومیت هواداران پرسپولیس نتوانست موفق عمل کند و از نماینده فوتبال ایران در AFC دفاع کند.  وقتی در یک بازی فوتبال کارهای بی فرهنگی شاهد هستیم باید از هر گونه اتفاقات پیشگیری کنیم و طوری برنامه‌ریزی کنیم که در این بازی‌ها چنین اتفاقاتی رخ ندهد. البته هر وقت که این اتفاق رخ می‌دهد باید سعی کنیم دفاعیه مناسبی در مجامع بین‌المللی داشته باشیم تا باشگاه‌های ما با محرومیت زیادی مواجه نشوند. به طور مثال می‌شد به جای محرومیت هواداران از جریمه دیگری استفاده کرد.

وی درباره روند بازی و این که مهدی طارمی پنالتی‌ را از دست داد، گفت‌: وقتی در یک تیم همه اصرار دارند بازیکنی که بارها پنالتی‌ از دست داده باز هم پنالتی‌ بزند باید برای آن بازیکن تمرینات ویژه‌ را در نظر بگیرند تا در زدن پنالتی‌ تبحر پیدا کند. برانکو باید در تمرینات 20 الی 30 ‌دقیقه تمرینات ویژه‌ پنالتی‌ برای مهدی طارمی در نظر بگیرد تا او در این زمینه  تبحر پیدا کند. نمی‌شود با یک بازی حساس فقط به خاطر این که می‌خواهیم طارمی پنالتی‌ بزند به او بگوییم که پشت توپ قرار بگیر و پنالتی‌ را بزن. برای از قبل برایش تمرین در نظر می‌گرفتیم.

ذوالفقارنسب ادامه‌ داد: این  که یک تیم برای هم تیمی‌شان تلاش می‌کنند آقای گل شود از نظر همبستگی مساله بسیار خوبی است، اما از طرف دیگر باید ببینیم فردی که می‌خواهد پنالتی‌ بزند آیا تمرینات لازم را انجام داده است و در این زمینه  تبحری دارد؟

وی ادامه‌ داد: به‌ هر حال با این نتیجه‌ تساوی کار پرسپولیس سخت شده است، اما همه امیدوارند که در دیدار برگشت در قطر بتوانند این نتیجه‌ را جبران کنند. 

مشاور وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره لفظی  که طارمی در میکسدزون ورزشگاه آزادی علیه یکی از خبرنگاران استفاده کرد، گفت‌: وقتی باشگاهی به بازیکنانش مبالغ نجومی پرداخت می‌کند بهتر است یک روانشناس هم با مبلغ ماهیانه 10 میلیون تومان را استخدام کند تا آن روانشناس با صحبت با بازیکنان شرایط  آنها را بهبود ببخشد و رفتار آنها را اصلاح کند تا این بازیکنان در شرایط سخت به دیگران توهینی نکنند.

ذوالفقارنسب در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش و جوانان قرار است برای تغییر مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اقدامی انجام دهد، گفت‌: وزارت ورزش و جوانان در تلاش است نه تنها برای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس،‌ بلکه شرایطی را فراهم کند تا از همه باشگاه‌ها حمایت کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها