بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۷۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
«نبیل ابو ردینه» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین چهارشنبه شب در پاسخ به ادعای بنیامین نتانیاهو مبنی بر این که بیت المقدس در حاکمیت اسرائیل خواهد ماند، گفت:‌ منطقه شرقی بیت المقدس با همه مقدسات اسلامی و مسیحی اش پایتخت کشور فلسطین است و تا ابد نیز به این صورت باقی خواهد ماند.
تدبیر24»ابوردینه در ادامه افزود:‌این اظهارنظر شرایط را متشنج، وضعیت فعلی را پیچیده تر و تلاش ها برای برقراری صلح بین فلسطین و اسرائیل را نابود خواهد کرد.
نتانیاهو شامگاه یکشنبه در مراسمی که به مناسبت اشغال منطقه شرقی بیت المقدس صورت گرفت، تاکید کرد: امشب به صورت کاملا روشن به جهانیان اعلام می کنم که بیت المقدس پایتخت اسرائیل بوده است و این شهر همچنان به عنوان پایتخت ما باقی خواهد ماند.
وی مدعی شد: «کوه هیکل» و «دیوار ندبه» برای همیشه در حاکمیت اسرائیل خواهد ماند.
اظهارات نتانیاهو در پنجاهمین سالگرد اشغال منطقه شرقی بیت المقدس در سال 1967 از سوی رژیم صهیونیستی صورت گرفت.
رژیم اشغالگر قدس در سال 1967 میلادی، کرانه باختری و منطقه شرقی بیت المقدس را تصرف و این منطقه را به مناطق اشغالی خود ملحق کرد، اقدامی که هیچ گاه از سوی جامعه بین المللی به رسمیت شناخته نشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها