بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
نماینده رییس‌جمهور خبر داد:
وزیر کار گفت که یک تیم سه نفره مشکلات و مطالبات خانواده‌های جان باختگان معدن را پیگیری خواهد کرد.
تدبیر24»علی ربیعی که به عنوان نماینده رییس‌جمهور و برای رسیدگی به وضعیت خانواده‌های معدنچیان آزادشهر به استان گلستان سفر کرده است در جمع خانواده‌های معدنچیان جانباخته اهل روستای وطن آزادشهر، اظهار کرد: من تصمیم گرفتم چه وزیر باشم چه نباشم در این چهار سال به این منطقه بیایم. این حادثه مرا متاثر کرده و در زندگیم تاثیر گذاشته است. من خانواده معدنچیان جان باخته را از لحاظ شخصی نیز درک می‌کنم زیرا خودم نیز فرزند از دست داده ام.

وی با بیان اینکه پیگیری حادثه معدن را تا زمان مشخص شدن مقصرین حادثه ادامه خواهیم داد، افزود: جانکاه بودن این حادثه این است که معدنچیان برای نان و شرف خانواده‌شان زغال تنفس می‌کردند.

وزیر کار گفت:حادثه معدن آزادشهر یک اتفاق در عرصه فرهنگی، اجتماعی،اقتصادی و سیاسی در کنار خودش رقم زد.

وی ادامه داد: اینکه بالاترین مقام اجرایی کشور از محل حادثه بازدید کرد را یک پدیده مثبت می‌دانم که رابطه دولت و مردم را نزدیک و صمیمی‌تر می‌کند.

ربیعی تصریح کرد: تمام تلاشمان این است که خانواده جانباختگان معدن زندگی راحتی داشته باشند.

وی همچنین گفت که یک کلینیک در شهرستان رامیان به نام جان باختگان معدن زمستان یورت احداث خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها