بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
پرسپولیس در دفاع چپ فصل گذشته با مشکلاتی مواجه بود. براین اساس برانکو خواستار جذب یک دفاع چپ تخصصی شده است. محمد آرام طبع نتوانست انتظارات برانکو را برآورده کند و جدایی اش از پرسپولیس قطعی است.

تدبیر24» بعد از به خدمت گرفتن شجاع خلیل زاده و گادوین منشا به دور از هیاهو و جنجال به دنبال جذب سایر بازیکنان مدنظر برانکو هستند . البته شروع توفانی پرسپولیسی ها در نقل و انتقالات با دستور وزارت ورزش و جوانان متوقف شده است اما برانکو بدون توجه به این مسائل خواستار جذب بازیکنان مدنظرش شده است.

برانکو سرمربی پرسپولیس اعلام کرده که تیم پرسپولیس باید در خط دفاع برای فصل بعد تقویت شود تا با مشکل کمبود بازیکن مواجه نشود.

پرسپولیس در دفاع چپ فصل گذشته با مشکلاتی مواجه بود. براین اساس برانکو خواستار جذب یک دفاع چپ تخصصی شده است. محمد آرام طبع نتوانست انتظارات برانکو را برآورده کند و جدایی اش از پرسپولیس قطعی است. محسن ربیع خواه هم پست اصلی اش هافبک دفاعی است و قادر نیست نیست از جناح چپ نفوذ کند و ارسال های خوبی داشته باشد.

حسین ماهینی هم با وجود حضور در جناح چپ در برخی از بازیها اما وی پست تخصصی اش دفاع راست است. البته ماهینی به نوعی آچار فرانسه پرسپولیس است و برانکو در بیشتر پستها از وی استفاده کرده است.

به ر حال برانکو به دنبال یک مدافع چپ است تا در مواقع بحرانی بتواند کمک حال پرسپولیس باشد. سعید آقایی نخستین گزینه خرید برانکو برای جناح چپ بود که مبلغ بالای رضایت نامه آقایی باعث شده که پرسپولیسی ها برای خرید این بازیکن دست نگه دارند.

سعد ناطق دومین گزینه برانکو برای جناح چپ است که این بازیکن، پرسپولیسی ها را سرکار گذاشته و هنوز برای انجام مذاکرات نهایی به تهران نیامده است.

در حالی که گفته می شود ناطق با یک تیم قطری به توافق نهایی رسیده است اما وی به مدیر برنامه هایش اعلام کرده که این موضوع صحت ندارد و هفته آینده برای عقد قرارداد با پرسپولیس به ایران می آید.

البته گفته می شود وی برای پیوستن به پرسپولیس مردد است چرا که برخی از افراد طی تماسهایی با ناطق محرومیت جذب بازیکن خارجی پرسپولیس را گوشزد کردند.

هر چند که با جذب شجاع خلیل زاده ، ترکیب پرسپولیس برای فصل بعد تغییر می کند و مححمد انصاری به پست اصلی خود در جناح چپ برمی گردد اما برانکو قصد دارد یک رقیب جدی برای انصاری به خدمت بگیرد تا در مواقع ضروری بتواند از بازیکن جدید استفاده کند.

با وجود اینکه پرسپولیس شجاع خلیل زاده را جذب کرده است که با سید جلال حسینی کمربند دفاعی پرسپولیس را بیمه کنند اما برانکو قصد دارد یک مدافع وسط مطمئن جذب کند تا نیمکت ذخیره های خود را تقویت کند.

سرمربی پرسپولیس برای اینکه همانند فصل گذشته  با کمبود بازیکن در خط دفاع مواجه نشود به دنبال جذب چند بازیکن برای این پست است تا دستش خالی نباشد. ایگور پراهیچ هم مدافع مدنظر برانکو بود که با مخالفت باشگاه پروژه جذب این بازیکن هم بسته شد.

 

برانکو در ابتدا به دنبال جذب هافبک دفاعی بود اما بعد از اینکه وی از ماندن کامیابی نیا در تیم مطمئن شد و خبر بازگشت نوراللهی را به وی دادند خیالش از این خط تا حدودی راحت شد. البته اسدی  بازیکن نفت تهران مدنظر برانکو است تا در صورت برطرف نشدن کسری خدمت نوراللهی بتواند بازیکن پیکان را خریداری کند.

سروش رفیعی هافبک هجومی پرسپولیس هنوز قراردادش را با پرسپولیس تمدید نکرده است و همین موضوع به دغدغه اصلی برانکو تبدیل شده است. البته داریوش شجاعیان گزینه اول برانکو برای جانشینی رفیعی بود که مبلغ بالای رضایت نامه این بازیکن باعث انصراف پرسپولیسی ها برای به خدمت گرفتن این بازیکن شده است.

سیامک نعمتی بازیکن پیکان  هم دومین گزینه برانکو برای جانشینی رفیعی است که جلالی سرمربی پیکان آب پاکی روی دست پرسپولیس ریخت و بیان کرد این بازیکن فروشی نیست. نعمتی به عنوان هافبک بازیساز پیکان پاسهای خوبی به منشا در فصل گذشته می داد و این دو نفر زوج خوبی برای هم در پرسپولیس خواهند شد.

پرسپولیس با جذب منشا خط حمله خود را برای فصل بعد تقویت کرد اما این روزها صحبت از ترانسفر طارمی می شود و در صورت جدایی این بازیکن، پرسپولیس در خط حمله دچار مشکل می شود. البته برانکو از مسئولان پرسپولیس درخواست کرده که طارمی را حفظ کند اما برانکو جانشین طارمی را انتخاب کرده تا در صورت جدایی این بازیکن دست به کار شود و رحیم زهیوی را به خدمت بگیرد.

به هر حال در صورت ماندن طارمی، خط حمله پرسپولیس با حضور آقای گل لیگ برتر، وحید امیری، علی علیپور و منشا زهردارتر از قبل می شود.

به هر حال باید دید سرخپوشان پایتخت می توانند بازیکنان مدنظر برانکو را جذب کنند یا نه؟

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها