بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۷۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
حمید آخوندی ـ تهیه‌کننده سینما ـ درگذشت.

تدبیر24»علیرضاد جلالی ـ دوست و همکار این سینماگر ـ بار اعلام این خبر به ایسنا گفت: حمید آخوندی که یکی دو ماه قبل عمل قلب انجام داده و حالش بهبود یافته بود، ساعت 4:30 صبح جمعه (پنجم خردادماه) در منزل براثر سکته قلبی درگذشت.

وی افزود: مراسم تشییع این تهیه‌کننده،شنبه ششم خردادماه ساعت 9:30 صبح از مقابل مسجدالرسول تهران واقع در میدان دوم نازی‌آباد برگزار می‌شود و با توجه به اینکه مرحوم آخوندی جانباز بود احتمالا در قطعه مربوط به شهدا و جانبازان به خاک سپرده خواهد شد.

وی همچنین گفت: مراسم ختم و یادبود حمید آخوندی روز دوشنبه از ساعت 18:30 تا 20 در مسجد نور برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، حمید آخوندی متولد سال 1340 سال گذشته فیلم «ماهور» به کارگردانی حمیدزرگرنژاد را تهیه‌ کرده بود و دو فیلم «چاقی» و  «پایان خدمت» هم از دیگر آثار او هستند. وی همچنین در فیلم‌های «سفر به چزابه» و «باشگاه سری» سابقه دستیاری کارگردان داشته است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها