بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۷۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
عضو کمیسیون آموزش مطرح کرد
یک عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: از وزیر اطلاعات برای حضور در مجلس برای کشف ریشه تهمت های مرتبط با سند 2030 دعوت به عمل آمده است.
تدبیر24»فاطمه سعیدی، نماینده تهران و عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مطلبی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرده، نوشته است: تهمت به معلمین تا انتها پی گیری می کنم؛ در ایام انتخابات بداخلاقی های فراوانی را مشاهده کردیم که هر یک در جای خود قابل پیگیری است.

وی افزود: اما دروغ هایی که درباره سند ٢٠٣٠ به مردم گفتند تنها بداخلاقی سیاسی علیه یک کاندیدا و یک جریان سیاسی نبود.


این عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس همچنین بیان کرد: سازندگان این دروغ ها مستقیما بیش از یک میلیون معلم را مورد شنیع ترین تهمت ها قرار دادند؛ شب‌نامه هایی توزیع کردند که محتوایش سراسر کذب بود، با این حال مردم در نهایت فریب این دروغ پردازی ها را نخوردند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آنها که رای مردم رابه حلال و حرام تقسیم می کنند به چنین مواردی که می رسند سکوت می کنند، چرا هیچ کس در جریان اصولگرا منصفانه نگفت این ها تهمت به معلمین و دانش آموزان است؟

وی اظهار کرد: حالا که غبارها فرونشسته و روشن شده کدام رویکرد مورد پذیرش مردم است، به عنوان یک معلم ابتدا از دولت می خواهم این پرونده را در صدر اولویت های خود قرار دهد و سپس از قوه قضاییه و دادستان محترم تقاضا دارم به این مساله ورود کنند.

این عضو کمیسیون آموزش مجلس در پایان گفت: در هفته پیش رو نیز با دعوت از وزیر اطلاعات در جریان آخرین اقدامات نهادهای امنیتی برای کشف ریشه های این اقدام قرار خواهیم گرفت و یقینا به مردم و معلمین عزیز آن را گزارش خواهم داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها