بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۷۹۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفت: رئیس‌جمهور منتخب باید تمام تلاش خود را برای تحقق شعارهایی که داده است به کار گیرد.
تدبیر24» ابوالفضل ابوترابی در پاسخ به این سؤال که شما از رئیس‌جمهور منتخب چه درخواستی دارید؟ اظهار کرد: باید به این نکته توجه کنیم که شرایط چه از بعد داخلی و چه از بعد بین‌المللی بسیار حساس است به همین دلیل تمام قوا باید به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنند و همان‌طور که مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند "دولت وسط میدان است و همه باید به آن کمک کنند."

وی افزود: بنابراین بعد از انتخابات و در این برهه زمانی باید رقابت‌ها تبدیل به رفاقت‌ها شود. منتها رییس‌جمهور منتخب یک سری وعده‌های انتخاباتی داد که مردم با توجه به این شعارها به کاندیداها رأی دادند بنابراین این امید مردم نباید ناامید شود و رییس‌جمهور باید تمام تلاش خود را برای تحقق شعارهایی که داده است به کار گیرد.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مهم‌ترین خواسته بنده و البته مردم از رئیس جمهور منتخب بحث اشتغال‌زایی است و در این زمینه همه باید پشت رئیس جمهور باشیم.

ابوترابی گفت: اعتقاد دارم ظرفیت داخلی‌مان هنوز به‌خوبی فعال نشده است به‌طوری که 1250 هزار میلیارد تومان نقدینگی داریم که فعلاً این نقدینگی مسکوت است. اگر این نقدینگی را فعال کنیم و به سمت تولید ببریم قطعاً می‌توانیم با منابع داخلی‌مان و ظرفیت‌های علمی خوبی که داریم کل معضلات کشور را حل کنیم و رشد اقتصادی را به 15 درصد برسانیم. 

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، افزود: بنابراین هم‌اکنون زمان آن رسیده است که رقابت‌ها تبدیل به رفاقت‌ها شود. باید یکدیگر را بپذیریم و به یکدیگر توهین نکنیم و البته انتقادپذیر باشیم. بنابراین در قدم اول باید سعه صدر خود را بالا ببریم و بدانیم که اختلاف سلیقه میان افکار مختلف در کشور طبیعی است و نباید به هر انتقادی واکنش بد نشان دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله بعد باید حریم‌ها را حفظ کنیم و منافع نظام را به منافع فرد و جناح ترجیح دهیم و در این شرایط سخت باید اطاعت بی‌چون و چرا از رهبری داشته باشیم، بنابراین اگر تمام این فاکتورها را رعایت کنیم از پس تمام مشکلات بر خواهیم آمد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها