بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۷۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
یک فعال سیاسی با بیان اینکه مردم با رای خود به هریک از نامزدهای انتخابات به پایدارتر شدن نظام کمک کردند، گفت: نباید با برخی از بداخلاقی ها، شیرینی انتخابات را به کام مردم تلخ کنیم.

تدبیر24»غلامرضا ظریفیان در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با مطرح شدن مسئله رای حلال  و حرام  توسط برخی از جریان‌ها اظهار کرد: رهبر انقلاب همیشه برحضور مردم در  انتخابات و دفاع از مردم سالاری دینی تاکید دارند، حضور بیش از 40 میلیون از مردم نیز موجب تقویت مردم سالاری است.

وی در ادامه افزود: اما مطرح شدن مسئله رای حلال و حرام به وحدت و انسجام ملی کشور آسیب می زند، در سال های قبل به دلیل برخی بداخلاقی ها وحدت ملی آسیب دیده بود که در این سال‌ها این وحدت در حال بازسازی است، اما مجددا جریانی به دنبال دامن زدن به بداخلاقی های گذشته هستند. جریانی که امروز با اقبال جامعه روبرو شده است به دلایل مختلف از جمله مصلحت کشور مایل نیست وارد جزئیات شود ،اما اگر قرار باشد وارد این مسائل بشویم کاملا مشخص است  چه جریانی از امکانات و اموال عمومی بهره برد. همین جریان امروز از رای حلال و حرام صحبت می کند در حالیکه کاملا مشخص است چگونه از امکانات عمومی استفاده کرده است.

ظریفیان با بیان اینکه مسلما درهر انتخاباتی تخلفاتی هم صورت می‌گیرد، تصریح کرد: جامعه با مصاحبه سود و زیان به یک نامزد اقبال نشان داد. اما جریان مقابل با بداخلاقی ها دنبال تحت تاثیر قرار دادن رای مردم است. اگر قرار باشد از کسی حساب کشی صورت گیرد این افراد باید بیشتر پاسخگو باشند. البته نظام آنقدر از قدرت برخوردار است که با این حرفها دچار آسیب نشود.

این عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها در ادامه گفت: البته این بداخلاقی ها ناشی از شکست در انتخابات و تاحدودی قابل درک است، اما این جریان که در ماجراهای گذشته به میدان آمدند و گفتند امکان زیر سوال بردن نظام انتخابات وجود ندارد چرا اکنون نظام انتخابات را زیر سوال می برند؟ در گذشته وحدت ملی کشور به وسیله افرادی که همین جریان حامی آنها بودند دچار خدشه شده است. امروز هم این جریان با همین شیوه‌ها به وحدت ملی کشور آسیب می رساند.

ظریفیان در پایان تصریح کرد: جریان پیروز در انتخابات هم باید بداند که باید به  وعده هایش عمل کند و همچنین اعلام کند نماینده 42 میلیون رای ملت است. حتی کسانی که به او رای نداده‌اند.

برچسب ها: حلال ، حرام ، مطرح کردن
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها