بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۷۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۷
مقدماتی جام ملت‌های آسیا ـ ۲۰۱۵
دیدار تیم‌های ملی ایران و تایلند با برتری تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

به گزارش تدبیر24 به نقل از فارس، تیم‌های ملی ایران و تایلند از هفته چهارم مقدماتی جام ملت‌های آسیا از ساعت 15:30 دیروز به وقت ایران در ورزشگاه راجامانگالای بانکوک به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم ملی ایران به پایان رسید.

در همان دقایق نخست دیدار و روی ارسال دژاگه با یک ضربه ایستگاهی، منتظری فرصت خوبی را از دست داد و توپ را به دستان دروازه‌بان تایلند کوبید. 

در دقیقه 27 نیز مجتبی جباری پس از ارسال ضربه کرنر روی دروازه تایلند و پس از یک رفت و برگشت با شوتی محکم دروازه تایلند را تهدید کرد که در این صحنه هم دروازه‌بان میزبان موفق‌تر بود. در ادامه همین حمله و یک دقیقه بعد دژاگه توپی که به صورت اتفاقی به مقابلش رسیده بود را با شوتی زیبا از پشت محوطه هجده قدم به کنج دروازه تایلند فرستاد تا تیم ملی ایران یک بر صفر از تایلند پیش بیافتد. 

در دقیقه 42 هم رضا قوچان‌‌نژاد گل دوم تیم ملی ایران را به ثمر رساند تا تیم ملی با برتری مقابل تایلند در پایان نیمه اول راهی رختکن شود. 

در نیمه دوم تایلند کار را هجومی آغاز کرد و چندین‌بار تا محوطه جریمه ایران هم پیش رفت که این فرصت‌ها با هوشیاری داوری و مدافعان ایران سودی برای میزبان نداشت.

در ادامه این نیمه گوچی در دقیقه 68 روی پاس جباری با دروازه‌بان تایلند تک به تک شد که شوت این بازیکن را دروازه‌بان تایلند مهار کرد. در دقیقه 84 هم دژاگه با یک کار تکنیکی زیبا به دروازه تایلند نزدیک شد که این فرصت هم از دست رفت.

در دقیقه 90+4 علیرضا جهانبخش با یک ضربه فنی گل سوم ایران را وارد دروازه تایلند کرد و در نهایت این مسابقه با برتری 3 بر صفر شاگردان کارلوس کی‌روش به پایان رسید.

بنجامین ویلیامز استرالیایی قضاوت این دیدار را برعهده داشت. وی در این دیدار به مجتبی جباری، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی از ایران کارت زرد نشان داد. 

داور استرالیایی سومان ناچات، بازیکن تایلندی را به دلیل خطای خطرناک روی احسان حاج صفی  با کارت قرمز مستقیم جریمه و از زمین مسابقه اخراج کرد.

*ترکیب تیم ملی ایران:

دانیل داوری، مهرداد بیت‌آشور، سید جلال حسینی، پژمان منتظری، احسان حاج صفی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری (69-محمدرضا خلعتبری)، اشکان دژاگه، رضا قوچان نژاد (83-کریم انصاری‌فرد) و مسعود شجاعی (85 - علیرضا جهانبخش)

 

*جدول گروه دوم رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا:

1-ایران 10 امتیاز؛ 4 بازی

2-کویت 5 امتیاز؛ 3 بازی

3-لینان 4 امتیاز؛ 3 بازی

4-تایلند بدون امتیاز؛ 4 بازی 

به این ترتیب و با این نتیجه احتمال صعود تیم ملی ایران به جام ملت‌‌های آسیا پررنگ‌تر از هر زمان دیگری شد، ضمن اینکه تایلند از دور رقابت‌ها حذف شد.

در دیگر دیدار این گروه کویت و لبنان از ساعت 19 و 5 دقیقه به میزبانی کویت با هم دیدار می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها