بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶
اجرای ویژه عکاسان و خبرنگاران نمایش «بن بست » روز سه شنبه ٩ خرداد ساعت ٢١:٣٠ در تماشاخانه پایتخت برگزار می شود.


تدبیر24»روابط عمومی نمایش «بن بست» روز یک شنبه اعلام کرد: این نمایش نوشته سامان ناصری و کارگردانی علیرضا مهران و بازی جهانگیر الماسی، رز رضوی، سیاووش خیرابی ، بهار محمدپور، رضا حسینی و علی رضا مهران از دوشنبه ٨ خرداد اجرای خود را آغازمی کند.
نمایش بن بست 9 خرداد میزبان خبرنگاران و عکاسان خواهد بود.
جهانگیر الماسی (مشاور کارگردان)، حمید عرب (تهیه کننده)، سید مسعود صمدی (مدیر تولید)، سینا افشار (گرافیست)، سارا حدادی (مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی - مکث)، امیر حسین فاضلی (تبلیغات مجازی)، عماد دولتی (عکاس) و غزاله الکایی، غزاله رفیعی، مریم عظیمی کهن (گروه کارگردانی) از عوامل دیگر این نمایش خواهند بود.
در خلاصه داستان چنین آماده است : ' یک خانواده اصیل در کنار هم زندگی می‌کنند که پسر بزرگ خانواده با سو استفاده از اطمینان پدر مبلغ هنگفتی را برداشته و از کشور خارج‌شده پدر بعدازاین اتفاق به زندان می افتد و داماد خانواده خانه پدری ارث خود را فروخته و شرایط را مهیا می‌سازد، پسر کوچک خانواده پس از رفتن برادر با معشوقه او ازدواج می‌کند حال پس از 10 سال مادر خانواده در بستر شدید بیماری و در بیمارستان بستریست که خبر بازگشت پسر بزرگ می‌رسد '

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها