بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۷۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
رامبد جوان و نوید محمدزاده در اینستاگرام خود به خبر مزایده خانه بهروز وثوقی در تهران واکنش نشان دادند.
تدبیر24»«خبرآنلاین» نوشت: عصر یکشنبه هفتم خرداد، خبری مبنی بر به مزایده گذاشتن خانه‌ای منسوب به بهروز وثوقی در فضای مجازی منتشر شد و بعضی از بازیگران به این خبر واکنش نشان دادند.

از جمله رامبد جوان با انتشار عکسی از بهروز وثوقی در اینستاگرام از مزایده گذاشتن خانه این هنرمند انتقاد کرد.

این بازیگر نوشت: «سلام. خبرى خوندم مبنى بر مزايده گذاشتن ملكى كه منسوب به بهروز وثوقى (تاثيرگذارترين و فراموش‌نشدنى‌ترين بازيگر تاريخ سينماى ايران) است. اگر اين خبر درست باشد واى به حال مسئول و مردم و هنرمندش. ان‌شاءالله كه واقعيت نداشته باشد و اگر واقعيت دارد خبر تكذيبش را فردا منتشر شده و رسمى بخوانيم. (حتما مسئولى موجه توضيحاتى بدهد ان‌شاءالله.)»

او پس از آنکه از کذب بودن این خبر مطلع شد پست دیگری با این همان عکس منتشر کرد و نوشت: «سلام. مطلب قبلى مبنى بر فروش مزايده‌اى ملك بهروز وثوقى توسط دوستان آگاه به موضوع تكذيب شد. خدا رو شكر. كه البته اگر واكنش نشون نمى‌دادم رو دلم ميموند.»

نوید محمدزاده هم که با انتشار این خبر در اینستاگرام از این کار انتقاد کرده بود، پس از پاک کردن آن، پست دیگری را منتشر کرد و نوشت: «علت پاک کردن پست قبلی، [این است که] دوستان، اصلا آقای وثوقی چنین ملکی نداشتند. بازار گرمی به اسم ایشون برای فروش بالای اون ملکه. چقدر تلخه از نام این اسطوره و احساسات مردم سواستفاده می‌کنند برای ارزش گذاشتن و بالا بردن ارزش ملکشون. شرم آوره.»

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها