بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۷۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
فصلنامه مطالعات بین‌المللی و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد ششمین دوره شبیه‌سازی شورای امنیت را برگزار می‌کنند.
تدبیر24»ششمین کارگروه شبیه‌سازی شورای امنیت با حضور اساتید، دانشجویان دکتری، دانشجویان کارشناسی ارشد در رشته‌های حقوق بین‌الملل، روابط بین‌الملل، حقوق جزای بین‌الملل، حقوق بشر، علوم سیاسی، اقتصاد بین‌الملل، دیپلماسی، جامعه‌شناسی و مطالعات منطقه‌ای دوم شهریور سال جاری برگزار می‌شود.

در این برنامه اساتید و دانشجویان ممتاز از سراسر کشور حضور داشته و یک گردهمایی وسیع ملی برای شبیه‌سازی شورای امنیت است.

دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در نشست‌های قبلی پیامی برای آن ارسال کردند و در یکی دیگر از برنامه‌ها دکتر سید عباس عراقچی افتتاحیه شبیه‌سازی شورای امنیت را برگزار کردند.

این برنامه با مدیریت علمی دکتر مهدی ذاکریان استاد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی (واحد علوم و تحقیقات) و مدیر مسوول فصلنامه مطالعات بین‌المللی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این کارگروه می‌توانند مدارک خود را از طریق ایمیل ﺗﺎ سی تیر به نشانی isjqnet@gmail.com ارسال کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها