بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۷۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
به دبیرکلی علی صوفی
اولین جلسه حزب «پیش روی اصلاحات» ۷ خرداد ماه برگزار شد. در این جلسه دبیرکل و رئیس شورای مرکزی این حزب مشخص شدند.
تدبیر24»با رای اعضای شورای مرکزی حزب «پیش روی اصلاحات» علی صوفی به عنوان دبیرکل و مرتضی حاجی به عنوان رئیس شورای مرکزی انتخاب شدند.
«پیش روی اصلاحات» جزو احزاب اصلاح‌طلب است که در تاریخ ۱۴ اردیبهشت‌ ماه با حضور نماینده وزارت کشور اولین کنگره خود را برگزار کرد که در آن جلسه اعضای شورای مرکزی این حزب انتخاب شدند.
لازم به ذکر است که «پیش روی اصلاحات» قدمت ۲۰ ساله دارد و در گذشته تحت عنوان انجمن اصلاحات مجوز فعالیت داشت. اعضای این حزب در دولت‌های نهم و دهم تلاش‌های زیادی انجام دادند که مجوز این انجمن را تبدیل به حزب کنند اما متاسفانه دولت‌های نهم و دهم تحت ریاست محمود احمدی نژاد مجوز لازم را صادر نکردند. اما با روی کار آمدن دولت حسن روحانی در سال ۱۳۹۲ شرایط برای احزاب تغییر کرد و این حزب موفق شد مجوز کمیسیون ماده ۱۰ احزاب را کسب کند و تحت عنوان حزب کنگره تشکیل دهد.
برخی از اعضای شورای مرکزی حزب پیش روی اصلاحت عبارتند از: احمد خرم (وزیر راه و ترابری در دولت اصلاحات)، سید اسماعیل داودی شمسی (معاون رئیس جمهور در دولت اصلاحات)، محسن مهرعلیزاده ( استاندار خراسان در دولت اصلاحات)، سید مجتبی موسوی اجاق (نماینده کرمانشاه دردوره پنجم و ششم مجلس)، جعفر رحمان زاده (استاندار زنجان در دولت هشتم) ، محمد رضا مروارید، حسن رسولی، اسداله درویش امیری، محمد صفوی، محمد سالاری و … از دیگر اعضای شورای مرکزی حزب پیش روی اصلاحات هستند.
علی صوفی متولد ۱۳۲۸ لاهیجان است و در دولت اول اصلاحات به عنوان استاندار گیلان مشغول فعالیت بود و پس از آن به عنوان وزیر تعاون از مجلس رای اعتماد گرفت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها