بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۷۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
سخنگوی وزارت کشور گفت: شب گذشته نامه شورای نگهبان در خصوص تایید صحت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری واصل شد.
سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اعلام این خبر افزود: دبیر محترم شورای نگهبان در این نامه اعلام کرده‌اند که پس از بررسی گزارش ها و شکایات واصله در جلسات شورای نگهبان، این شورا بر اساس ماده ۷۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری در مجموع صحت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را مورد تایید قرار داده است.

سامانی در پاسخ به این سوال که با تایید صحت انتخابات شکایاتی که نسبت به برگزاری انتخابات به شورای نگهبان ارائه شده است چه سرنوشتی پیدا کرده است گفت: طبق اعلام شورای نگهبان، شکایات و گزارشاتی راجع به فعالیتهای انتخاباتی قبل از روز رای گیری و در روز رای گیری به آن شورا واصل شده بود که برخی از آنها پس از بررسی به مراجع قضایی ارسال شده است.

سخنگوی وزارت کشور ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکاران امر انتخابات، بار دیگر خلق این حماسه بزرگ را به ملت شریف ایران تبریک گفت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها