بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۷۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
هنرمندان و ورزشکاران با انتشار پستهایی در صفحه اینستاگرامشان نسبت به پیروزی شب گذشته تیم پرسپولیس در مقابل لخویا واکنش نشان دادند.
تدبیر24»تیم پرسپولیس پس از آنکه  به نتیجه صفر -صفر در استادیوم آزادی دست یافت، شب گذشته تمام تلاش خود را به کار گرفت تا در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی به یک برد شیرین دست یابد تا در جمع هشت تیم برتر آسیا حضور پیدا کند.
 پرسپولیسی ها در بازی شب گذشته با وجود شرایط سخت توانستند خواسته های تاکتیکی برانکو را اجرایی کرده و جواز صعود به مرحله  یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فصل 2017 را کسب کنند.
پرسپولیس با این پیروزی شیرین توانست به ناکامی‌های آسیایی نمایندگان ایران خاتمه دهد.
 کسب نتیجه یک بر صفر به نفع پرسپولیس موجب خوشحالی بسیاری از کاربران فضای مجازی شد؛ در این بین هنرمندان و ورزشکاران نیز دوشا دوش دیگر مردم با انتشار پست هایی در شبکه های اجتماعی خوشحالی خود را نسبت به این پیروزی شیرین نشان دادند.
 
 ایمان صفا نوشت: "تبریک به همه ایرانی‌هابه خصوص پرسپولیسی هاى عزیز." 
 
 
  
 

 علی رام نورایی نوشت: " خسته نباشید دمتون گرم تبریک به همه هموطنان عزیزم. "
 
 
 
 
 

 برانکو ایوانکویچ نوشت: " تشکر از حمایت شما-برانکو."
 
 
 
 

 محسن کیایی نوشت: "تبریک برای صعود یک تیم ایرانی."
 
 
 
 

 پرستوگلستانی نوشت: "تبریک اول به ایرونی ها و بعد طرفداران پرسپولیس از طرف یک استقلالی وطن پرست."
 
 
 
 

آتیلا پسیانی نوشت: "تبریک برای صعود پرسپولیس که هم لیاقتش رو داشت هم غم حذف شدن استقلال رو التیام بخشید و تبریک به استقلال خوزستان که علیرغم شکست بازی خوبی رو به نمایش گذاشت."

 
 
 
 
مهرداد میناوند نوشت: "درود به شرفتون ، با غیرتا."
 
 
 
 

 
حامد تهرانی نوشت: " این قرمز منه دوسش دارم خیلی زیاد قهرمانی بهش میاد خدایا شکرت تبریک به همه پرسپولیسی‌ها و همه ایران ماشالله به بچه‌های ایران."
 
 
 
 

 علی لهراسبی نوشت: "درود به غیرتتان."
 
 
 
 

 
 
 
جواد کاضمیان: "پرسپولیس" 
 
 
 
 

شجاع خلیل زاده: "تبریک"
 
 
 
برچسب ها: پرسپولیس ، لخویا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها