بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵
مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا 2015
ديدار تيم‌هاي ملي ايران و تايلند با برتري تيم ملي کشورمان به پايان رسيد.
تدبیر24: تيم‌هاي ملي ايران و تايلند از هفته چهارم مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا از ساعت 15:30 امروز به وقت ايران در ورزشگاه راجامانگالاي بانکوک به مصاف هم رفتند که در نهايت اين ديدار با نتيجه 3 بر صفر به سود تيم ملي ايران به پايان رسيد.

به گزارش فارس ،در همان دقايق نخست ديدار و روي ارسال دژاگه با يک ضربه ايستگاهي، منتظري فرصت خوبي را از دست داد و توپ را به دستان دروازه‌بان تايلند کوبيد.

در دقيقه 27 نيز مجتبي جباري پس از ارسال ضربه کرنر روي دروازه تايلند و پس از يک رفت و برگشت با شوتي محکم دروازه تايلند را تهديد کرد که در اين صحنه هم دروازه‌بان ميزبان موفق‌تر بود. در ادامه همين حمله و يک دقيقه بعد دژاگه توپي که به صورت اتفاقي به مقابلش رسيده بود را با شوتي زيبا از پشت محوطه هجده قدم به کنج دروازه تايلند فرستاد تا تيم ملي ايران يک بر صفر از تايلند پيش بيافتد.

در دقيقه 42 هم رضا قوچان‌‌نژاد گل دوم تيم ملي ايران را به ثمر رساند تا تيم ملي با برتري مقابل تايلند در پايان نيمه اول راهي رختکن شود.

در نيمه دوم تايلند کار را هجومي آغاز کرد و چندين‌بار تا محوطه جريمه ايران هم پيش رفت که اين فرصت‌ها با هوشياري داوري و مدافعان ايران سودي براي ميزبان نداشت.

در ادامه اين نيمه گوچي در دقيقه 68 روي پاس جباري با دروازه‌بان تايلند تک به تک شد که شوت اين بازيکن را دروازه‌بان تايلند مهار کرد. در دقيقه 84 هم دژاگه با يک کار تکنيکي زيبا به دروازه تايلند نزديک شد که اين فرصت هم از دست رفت.

نيمه دوم نسبت به نيمه اول موقعيت‌هاي کمتري روي دروازه دو تيم ايجاد شد

اما در دقيقه 90+4 عليرضا جهانبخش با يک ضربه فني گل سوم ايران را وارد دروازه تايلند کرد و در نهايت اين مسابقه با برتري 3 بر صفر شاگردان کارلوس کي‌روش به پايان رسيد.

بنيامين ويليامز استراليايي قضاوت اين ديدار را برعهده داشت. وي در اين ديدار به مجتبي جباري، آندرانيک تيموريان و اشکان دژاگه ، احسان حاج صفي از ايران کارت زرد نشان داد.

داور استراليايي سومان ناچات، بازيکن تايلندي را به دليل خطاي خطرناک روي احسان حاج صفيرا  با کارت قرمز مستقيم جريمه و از زمين مسابقه اخراج کرد.

*ترکيب تيم ملي ايران:

دانيل داوري، مهرداد بيت‌آشور، سيد جلال حسيني، پژمان منتظري، احسان حاج صفي، جواد نکونام، آندرانيک تيموريان، مجتبي جباري (69-محمدرضا خلعتبري)، اشکان دژاگه، رضا قوچان نژاد (83-کريم انصاري‌فرد) و مسعود شجاعي (85 - عليرضا جهانبخش)

 

*جدول گروه دوم رقابت‌هاي مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا:

1-ايران 10 امتياز؛ 4 بازي

2-کويت 5 امتياز؛ 3 بازي

3-لينان 4 امتياز؛ 3 بازي

4-تايلند بدون امتياز؛ 4 بازي

به اين ترتيب و با اين نتيجه احتمال صعود تيم ملي ايران به جام ملت‌‌هاي آسيا پررنگ‌تر از هر زمان ديگري شد، ضمن اينکه تايلند از دور رقابت‌ها حذف شد.

در ديگر ديدار اين گروه کويت و لبنان از ساعت 19 و 5 دقيقه به ميزباني کويت با هم ديدار مي‌کنند.

منبع:ورزش3

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها