بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۷۹۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
بازیکن پرسپولیس گفت:‌ با تمام وجود مقابل لخویا تلاش کردیم تا پیروز شویم و پرچم ایران در کشور بیگانه زمین نیفتد.
تدبیر24»وحید امیری بعداز بازگشت کاروان پرسپولیس تهران اظهار داشت: بازی در شرایط آب و هوایی سخت بود و دقیقاً یک جور جدال مرگ و زندگی را پشت‌سر گذاشتیم. تمام وجود خود را گذاشتیم تا پرچم ایران در کشور بیگانه زمین نیفتد ضمن اینکه می‌خواستیم روند پیشرفتی که طی یک سال اخیر پشت‌سر گذاشتیم را تکامل بخشیده و به همین دلیل بچه‌ها از جان و دل مایه گذاشتند. شاید خیلی از مردم نتوانند درک کنند اما در آن شرایط آب و هوایی بچه‌ها غیرت به خرج دادند و توانستیم صعود کنیم و این کوچک‌ترین پاداش ما در طول یک سالی بود که زحمات زیادی را در آن متقبل شدیم.

وی در مورد اینکه به عنوان بهترین بازیکن زمین از نگاه برخی پیشکسوتان انتخاب شده است، گفت:‌ مهم موفقیت پرسپولیس است که خدا کمک کرد و تیم موفق شد. امیدوارم خدا کمک کند تا سال آینده هم یک تیم خوب داشته باشیم ضمن اینکه کارشناسان لطف دارند و ان‌شاءالله لایق لطف آنان باشم. دست هواداران را هم به خاطر حمایت‌های‌شان می‌بوسم.

امیری در مورد اینکه ترجیح می‌دهد در دور بعدی پرسپولیس با کدام تیم بازی کند، گفت: فرقی ندارد چه العین باشد و چه هر تیم دیگری، ما باید در بازی بعدی در یک شرایط آب و هوایی که اوج گرما و شرجی محسوب می‌شود به مصاف حریف‌مان برویم. هرچند که ما هم پرسپولیس هستیم و در همین بازی دیشب نشان دادیم که فوتبال قطر خیلی راه دارد تا به فوتبال ایران برسد. درست است دقایقی تحت فشار بودیم و آن هم طبیعی بود. اما مقابل تیم چند ملیتی لخویا با موفقیت زمین را ترک کردیم.

ملی‌پوش پرسپولیس در مورد اینکه چرا فقط بیرانوند از این تیم راهی اتریش شده تا تیم ملی را همراهی کند، گفت: کادر فنی اعلام کرده بعد از بازی با مونته‌نگرو لیست اعلام می‌شود و ان‌شاءالله تیم ملی موفق باشد.

امیری در مورد اینکه این موضوع نشان نمی‌دهد که کی‌روش به‌جز بیرانوند سایر بازیکنان پرسپولیس را نمی‌خواهد گفت: فکر نمی‌کنم اینطور باشد. امیدوارم هرچه خیر است پیش بیاید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها