بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۷۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
ناو گروه تهاجمی و هسته ای هواپیمابر «کارل وینسون» آمریکا که برای حضور در رزمایش مشترک این کشور با کره جنوبی وارد آبهای شبه جزیره کره شده بود، در حال خارج شدن از این منطقه است.
تدبیر24»این ناو هسته ای از نزدیک به یک ماه قبل ماموریت خود را در اطراف آبهای شبه جزیره کره، ‌دریای شرقی و اقیانوس آرام آغاز کرد و در شرایطی در بندر گوام پهلو گرفته بود که کره جنوبی و‌ آمریکا رزمایش بزرگ سالانه «کی ریزالو» و «فول ایگل» را برگزار می کردند.
همان زمان خبرگزاری یونهاپ از کره جنوبی به نقل از منابع نظامی این کشور گزارش کرد که حضور این ناو اقدامی بازدارنده در مقابل تسلیحات هسته ای و موشکی بالستیک کره شمالی محسوب می شود.
به این ترتیب اعلام خروج ناو کارل وینسون از این ناحیه در حالی مطرح می شود که ناو «یو اس اس رونالد ریگان» پس از آنکه مراحل آمادگی را در ژاپن سپری کرد و همچنین ناو «یو اس اس نیمیتز» در حال عزیمت به منطقه شبه جزیره کره هستند.
کاخ سفید بارها به کره شمالی هشدار داده است دست به تحرکات خطرناک و برنامه های نظامی تهدید کننده ای نزند که دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را مجبور به واکنش نماید.
ولی کره شمالی پیشتر هشدار داده بود که کره جنوبی و آمریکا طی یک برنامه راهبردی به دنبال استقرار تسلیحات هسته ای آمریکا در شبه جزیره کره هستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها