بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۷۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
پلیس راهنمایی و رانندگی :
پلیس راهنمایی و رانندگی از ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس و مسیر جنوب به شمال جاده هراز خبرداد و در زمینه آخرین محدودیت در جاده های کشور اطلاع رسانی کرد.
تدبیر24»پلیس راهنمایی و رانندگی روز جمعه اعلام کرد: جاده کرج-چالوس از میدان امیرکبیر تا آدران ترافیک سنگین دارد و محدوده آدران تا کندوان ترافیک نیمه سنگین است. همچنین در جاده هراز مسیر جنوب به شمال (محدوده مبارک آباد تا امامزاده هاشم) ترافیک سنگین و پرحجم گزارش شد.
پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: مسیرهای شمشک-دیزین، استهبان-نی ریز، اولنگ-شاهرود و مسیر فرعی رودبار-کهنوج-قلعه گنج با محدودیت تردد روبرو است.
بر اساس اطلاعیه پلیس راهنمایی و رانندگی همچنین آزادراه قم به تهران از تاریخ 29 فروردین تا 20 شهریور 96 در محدوده عوارضی تا کیلومتر 12.5 در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 صبج تا 17 و روزهای سه‌شنبه از ساعت 8 صبح تا 12 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از ایام تعطیلات چند روزه، به علت عملیات راهسازی با ترافیک همراه است و تردد فقط در یک خط عبور انجام می‌شود.
پلیس راهور همچنین اعلام کرد: در جاده کرج - چالوس از تاریخ اول اردیبهشت تا 20 شهریور در محدوده میدان امیرکبیر تا تونل کندوان کیلومتر صفر تا 75 ، روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت 8 صبح تا 17 و روزهای چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 12 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک برقرار است و با رعایت احتیاط اجرا می‌شود.
همچنین در آزادراه رشت - قزوین از 16 اردیبهشت تا 20 شهریور از ساعت 8 تا 18 در روزهای شنبه تا سه شنبه و از ساعت 8 تا 14 چهارشنبه هر هفته به جز روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک، رعایت احتیاط ضروری است.
پلیس راهور اضافه کرد: آزادراه تهران - قم (کیلومتر صفر تا 30 حد فاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی (ره) نیز از تاریخ 16 اردیبهشت تا 31 مرداد 96 در روزهای شنبه تا دوشنبه و چهارشنبه هرهفته از ساعت 8 تا 18 و روزهای سه شنبه و پنجشنبه از ساعت 8 تا 14 به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تردد فقط در یک خط عبور اجرا می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها