بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
در حالی که غیبت کمال کامیابی نیا در جدال برابر لخویا در مرحله یک هشتم به دغدغه بزرگی تبدیل شده بود، شماره 18 سرخپوشان به خوبی از پس وظایف محوله برآمد.
تدبیر24»محسن ربیع خواه ناشناخته‌ترین بازیکن پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات شانزدهم محسوب می‌شد. بازیکنی که بعد از ثبت قرارداد همه به او به عنوان خریدی معمولی و صرفا برای خالی نبودن عریضه و نیمکت فکر می‌کردند. اما شروع لیگ برای شماره هجده سرخپوشان متفاوت پیش رفت و او نشان داد قابلیت سود بردن از شانس‌های زندگی‌اش را به خوبی دارد. مصدومیت ناخواسته‌ی آرام طبع این فرصت را تقدیم او کرد تا به عنوان مدافع چپ و در پست غیرتخصصی به میدان برود.

اتفاقی که البته در هفته‌های اول با توجه به حضور 10 ستاره در کنار او باعث شد تا نوک انتقادات تنها معطوف به او باشد و البته دوری از حواشی سهم عمده‌ای در استمرار او در ترکیب سرخپوشان داشت. با این حال او توانست در نیم فصل اول و در پست دفاع چپ برای سرخپوشان به میدان رفته و آمار جالب توجهی از نظر دقایق بازی به خود اختصاص دهد و تنها حسین ماهینی از او بیشتر به میدان رفت.

در نیم فصل دوم اما با توجه به تغییرات صورت گرفته و البته مصدومیت این بازیکن، فرصت کمتری نصیب او شد اما عدم موفقیت بازیکنانی که به جای او در پست مدافع چپ به میدان می‌رفتند باعث شد تا عملکرد او کاملا به چشم بیاید. ربیع خواه در ادامه اما به پست تخصصی خود منتقل شد و به عنوان هافبک دفاعی نیز برای این تیم به میدان رفت که اوج آن را می‌توان به بازی رفت و برگشت مقابل لخویا مربوط دانست. جایی که در غیاب کمال کامیابی نیا به عنوان برترین هافبک دفاعی و ملی‌پوش این تیم، او به خوبی توانست مانع از طراحی حملات حریف و سکته در آن شود تا سرخپوشان از این جدال با موفقیت بزرگی خارج شوند.

ربیع خواه که در هر 8 دیدار این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته، تجربه حضور در 631 دقیقه بازی در این فصل لیگ قهرمانان را از خود به جا گذاشته است. حاصل این حضور 299 پاس با دقت 72 درصدی بوده در 47 نبردی که با حریفان داشته 33 بار با موفقیت او همراه شده است. ربیع خواه در نبردهای هوایی نیز عملکرد مثبتی از خود به جا گذاشته و در 17 نبرد هوایی 9 بار با موفقیت او همراه بوده است. او 8 اقدام به تکل داشته که 7 بار با توپگیری بوده و 41 بار نیز موقعیت حریفان را قطع کرده است. این هافبک دفاعی که در لیگ قهرمانان تجربه بازی در سمت چپ دفاعی را نیز در کارنامه دارد در فاز تهاجمی اما موفقیت چندانی نداشته و یک شوت خارج از چارچوب، یک ارسال ناموفق و یک ایجاد فرصت به نام خود ثبت کرده است.

ربیع خواه هچون بازی رفت دو تیم برابر لخویا در این دیدار نیز دامنه حرکات خود را با توجه به دستورات تاکتیکی و استراتژی برانکو معطوف به میانه میدان و به سمت دروازه خودی کرد و حضور او به سمت دروازه لخویا از میانه میدان به 10 متر نیز نرسید. 45 پاس با دقت 89 درصدی از او به عنوان کم اشتباه ترین بازیکن پرسپولیس در این جدال ساخت که از این تعداد 3 پاس بلند او با خطا و اشتباه همراه بود. شماره 18 سرخپوشان که دوئل جالب توجهی با نام تائه هی داشت در 10 تقابل خود با حمله وران حریف و خصوصا این بازیکن تنها 4 بار موفق عمل کرد. با این حال 12 بار قطع حمله و دفع توپ حریف از او به عنوان سد اصلی دفاعی پرسپولیس مقابل نماینده قطر ساخت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها