بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۷۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
بدنبال عزل و نصب های اخیر
شماری از تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با امضای نامه ای خطاب به دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری از عزل و نصب های رخ داده در دانشگاه آزاد اسلامی انتقاد کرده و خواستار مداخله رییس جمهوری در وقایع این دانشگاه شدند.

تدبیر24»متن کامل این نامه که نسخه ای از آن دراختیار خبرنگار ما قرار گرفته در ادامه آمده است:

بسمه تعالی
محضر شریف و ارزشمند حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی

با سلام و عرض تبریک به جهت انتخاب دوباره حضرتعالی از سوی مردم قدرشناس و زمان شناس ایران عزیز

جناب آقای رییس جمهور مایلیم که بدون زمینه چینی و تکلف نکاتی را متذکر شویم که در این زمان خطیر و بسیار حائز اهمیت است.
جناب آقای دکتر روحانی پس از رحلت پدر معنوی دانشگاه آزاد اسلامی حضرت آیت اله هاشمی رفسنجانی (ره) گویی عده ای خیال سیطره بر دانشگاه آزاد اسلامی را در خیالشان می پرورانند،که البته با انتصابات و سیل برکناری های چند روز اخیر گویا خیال این عده قدرت طلب در حال مبدل شدن به واقعیت است ، هر چند که پس از انتصاب جناب آقای دکتر ولایتی به عضویت در هیئت موسس و هیئت امنا امید آن را داشتیم که راه استقلال دانشگاه  از دسته جات سیاسی ادامه یابد  و مشی اعتدال آیت اله هاشمی (ره) ادامه داشته باشد، اما گویا انحصار طلبان خوابهای زیادی برای دانشگاه آزاد دیده اند.
 از وقتی که خصومت بنگاه های خبری خاص و متعلق به یک گروه سیاسی  خاصی پس از عزل جناب آقای دکتر میرزاده تبدیل به دوستی و مودت شد و آن رسانه تبدیل به روابط عمومی دانشگاه می شود و یا عده ای با اتوبوس به سوی دانشگاه آزاد اسلامی و سمت های محتلف گسیل می شوند. انگار خبرهایی هست که قرار است کودتایی علیه استقلال دانشگاه آزاد اسلامی و دانشجویان اش انجام شود. کودتایی که با عزل مشکوک جناب آقای دکتر میرزاده کلید خورد و با انصابات سیاسی ادامه و چند روز پیش با برکناری جناب آقای مهندس یاسر هاشمی فرزند آیت اله هاشمی رفسنجانی (ره)  رنگ و بوی واقعیت به خود گرفت.
گویا قرار است دورانی که در دولت های نهم و دهم به دانشگاه تحمیل شد ،دوباره بازگردد و تیشه به ریشه دانشگاه آزاد اسلامی بزند. جناب آقای رئیس جمهور قرار ما حرکت به آینده بود نه بازگشت به گذشته ، جنابعالی به عنوان نماینده مستقیم ملت ایران، ریاست محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی وظیفه پاسداری از دانشگاه آزاد اسلامی را که به فرموده آیت اله هاشمی رفسنجانی (ره) مردم صاحب حقیقی این دانشگاه اند؛ هستید . لذا  ما دانشجویان انقلابی خواستار ورود حضرتعالی به  این موضوع و شکست توطئه انحصار طلبان از این دانشگاه هستیم.

-  تشکل اسلامی-سیاسی امید دانشگاه آزاد اسلامی زنجان
-   انجمن اسلامی دانشجویان عادل دانشگاه آزاد اسلامی زنجان
-   انجمن اسلامی دانشجویی طلوع  دانشگاه آزاد اسلامی زنجان
-   مجمع اسلامی دانشحویی فاطمیون

پایان پیام
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها