بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۷۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
جاسبى بايد موضع خود را با موج هاشمى زدايى در دانشگاه ازاد اعلام كند. دانشگاه آزاد اسلامى با پيشنهاد آيت الله هاشمى و تاييد امام راحل تاسيس شد و آيت الله هاشمى جاسبى را مامور راه اندازى اين دانشگاه نمود.
تدبیر24»هاشمى در قامت رياست مجلس و سپس رييس جمهور تمام حمايت ها را از رشد و توسعه دانشگاه آزاد كه به مديريت عبدالله جاسبى بود را انجام داد و در واقع جاسبى در دايره مديران آيت الله خود را تعريف مي كرد به همين دليل بود كه همواره از سوى جناح رقيب مورد انتقاد قرار مي گرفت.
بياد داريم كه در دوره اى بحث فساد اقتصادى در دانشگاه آزاد مطرح شد و رسانه هاى فارس و تسنيم در مصاحبه هاى سريالى از شخصيت هاى مختلف جاسبى را منشا اصلى فساد در دانشگاه معرفى كردند و خبرگزارى فارس نامه ى 100 تشكل دانشجويي خطاب به رئيس قوه قضائيه را كه از وي خواستند جلسه دادگاه جاسبي در حضور دانشجويان، مسئولان، اصحاب رسانه و ساير آحاد مردم برگزار شود. را منتشر كرد.
در بخشى از اين نامه عنوان مي شود
 " با نگاهي گذارا به پرونده مفاسد مديريتي دانشگاه آزاد، با ليستي از تخلفات مواجه مي‌شويم كه از جمله آنها مي‌توان به طرح فروش سؤالات كنكور دانشگاه آزاد و ادعاي گم شدن پرونده متهم رديف اول س.جاسبي، استفاده رانتي دانشگاه آزاد از ... ..خبرگزار فارس  ۸۷/۰۷/۲۶"
حالا بعد از رحلت ايت الله هاشمى و عزل غير قانونى و شبهه دار ميرزاده كه باعث واكنش يادگار حضرت امام شده است اسناد منتشر شده نشان مي دهد كه جاسبى يكى از سه نفرى است كه با عزل ميرزاده موافق بوده و ان را امضا نموده است.
اينك سوالى كه در نزد افكار عمومى مطرح است اين است كه بعد از رحلت ايت الله هاشمى،آيا جاسبى براى ماندن در راس هرم قدرت دانشگاه آزاد تغيير مشى داده است؟ آيا او تصور مي كند كه با اين رفتارها ميتواند جايگاهى بين مخالفان هاشمى كه حالا عنان دانشگاه آزاد را بدست گرفته اند داشته باشد يا نگران پرونده ى مفتوحى است که از تخلفات او وجود دارد؟
دو گزارش تحقيق و تفحص مجلس شوراي اسلامي در باره اقدامات خلاف قانون جاسبي در دانشگاه آزاد اسلامي به چه دليل توسط مجلس شوراي اسلامي و كميسيون اصل ٩٠ و كميسيون اموزش و تحقيقات مجلس و قوه قضاييه رسيدگي نمي شود؟
راستى چرا آقاي دكتر زاكاني كه در اين مورد پيشگام بودند ساكتند؟
به هر حال سكوت جاسبى در اتفاقات اخير دانشگاه ازاد مقطعى خواهد بود چرا كه فعلا تفكر تازه حاكم شده بر دانشگاه آزاد براى پيشبرد برنامه هايش  به او نياز دارند اما تسويه حساب ها كه كامل شد تكليف او را هم معلوم مى كنند. بايد منتظر ماند و تماشا كرد آن روز واكنش عبدالله خان جاسبى چه خواهد بود؟
برچسب ها: جاسبى ، شكسته ، سكوت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها