بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۷۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

لغو تدریس اجباری مدیران و معاونان در مدارس

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: بر اساس دستور العمل توسعه سنواتی سال های گذشته برای ساماندهی نیروی انسانی که به استان ها واگذار شده بود مدیران و معاونان مدارس باید شش ساعت در هفته تدریس می کردند که اکنون این اجبار برداشته شده است.
تدبیر24»علی زرافشان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش ایرنا اظهار داشت: شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش با طرح این مساله و تصویب آن و اعمال نظر مثبت وزیر آموزش و پرورش، در برنامه توسعه سنواتی سال 96 شش ساعت تدریس هفتگی مدیران و معاونان مقاطع مختلف تحصیلی را لغو کرد.
وی ادامه داد: بر اساس این تصمیم، مدیران و معاونان سال تحصیلی آینده (97-1396) در صورت تمایل می توانند تدریس کنند و اجباری برای تدریس وجود ندارد.
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: در سال های قبل دستورالعمل تدریس شش ساعت در هفته مدیران و معاونان به استان ها اعلام می شد و استان ها بر مبنای همین محاسبه، نیروهای خود را سازماندهی می کردند.
زرافشان با بیان اینکه این مصوبه از سوی مرکز برنامه ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش به استان ها ابلاغ می شود، اضافه کرد: این قانون همه دوره‌ها، شاخه‌ها و رشته‌های تحصیلی را شامل می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: