بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مردم درگیری و افراط‌گرایی را نمی‌خواهند و با انتخاب روحانی به رویکرد تعامل مثبت در داخل و خارج رأی دادند.
تدبیر24»غلامرضا حیدری در نطق میان دستور خود با بیان اینکه ماه خرداد برای ملت ایران پر از خاطرات سرنوشت ‌ساز است، گفت: 15 خرداد نقطه عطف مبارزات ملت ایران به رهبری امام (ره) علیه استبداد داخلی و خارجی و 14 خرداد عروج ملکوتی حضرت امام (ره) بود.

وی اظهار کرد: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شهر و روستا بار دیگر موید این امر مهم است که مردم راه تغییر و اصلاح را از طریق حضور باشکوه در پای صندوق‌های رأی انتخاب کردند.

حیدری افزود: مردم درگیری، جنگ و نزاع و افراط‌گرایی را نمی‌خواهند؛ واقعیت این است که انتخابات 96 رقابت میان دو اندیشه و رویکرد بود و مردم با انتخاب روحانی به رویکرد تعامل مثبت در داخل و خارج رأی دادند. رویکردی که منافع ملی ایران چه در چانه‌زنی با روسیه و چه در چانه‌زنی با غرب و آمریکا همواره دنبال می کند.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: من این پیروزی تاریخی را به ملت حماسه‌ساز ایران، آزادی‌خواهان، اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان تبریک گفته و برای رییس جمهور و دولت توانمند آینده آرزوی تلاش بیشتر جهت به انجام رساندن وعده‌ها و خواسته‌های مردم به ویژه حقوق اساسی ملت و اشتغال و بیکاری را دارم.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس خاطرنشان کرد: امیدوارم رقابت‌ها و شور و شوق‌های انتخاباتی به رفاقت و همکاری جهت ساختن ایرانی آباد و توسعه یافته تبدیل شود.

وی در ادامه بیان کرد: ای کاش قوه قضاییه مجازات تعیین شده برای حمله کنندگان به سفارت عربستان را هرچه زودتر اعلام نماید تا مردم مطلع گردند که سران حمله کنندگان به کجا و چه کسانی وابسته بودند.

حیدری همچنین گفت: از وزرای ارشاد و اطلاعات به ‌جد تقاضا دارم در خصوص جلوگیری از برخوردهای امنیتی با روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و اصحاب رسانه تلاش و پیگیری ویژه کنند زیرا این قشر عموماً جوان و از مظلوم‌ترین اقشار جامعه هستند.

این نماینده مجلس اظهار کرد: صداوسیما متأسفانه در ایام انتخابات در تخریب دولت مستقر از مرز بی‌طرفی بسیار خارج شد و به قول معروف صداوسیمای میلی شد.

وی در ادامه بیان کرد: ملت آمریکا با همکاری نخبگان همه ملت‌ها توانسته خدمات شایانی در پیشرفت علم و تکنولوژی تقدیم جهان کند. جای تأسف است که زمامداران آمریکا به ویژه رییس جمهور جدید ‌آن با کوبیدن بر طبل جنگ و ترور و پشتیبانی از تروریست‌های داعش به ویژه در منطقه خاور میانه چهره‌ ضدبشری را نشان می‌دهند. بدیهی است دستگاه دیپلماسی کشور با هوشیاری و کیاست و پشتیبانی ملت و نظامیان غیور ایران تحت رهنمودهای رهبری از به دام افتادن در این جنگ‌افروزی‌ها به جد ملت و کشور را مصون نگه خواهد داشت.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس در پایان اظهار کرد: بار دیگر از رییس جمهور موکداً می‌خواهیم که از مقام معظم رهبری رفع حصر و همچنین ممنوع‌التصویری آقای خاتمی را تقاضا نماید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها