بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۸۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
رئیس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان زنجان از شناسایی و دستگیری شخصی که با ایجاد صفحه در یکی از شبکه‌های اجتماعی، اقدام به ترويج فساد و فحشا می‌نمود خبر داد‌.
تدبیر24»سرهنگ دوم آدینه‌لو اظهار کرد: طی رصد و پايش مستمر صورت گرفته توسط کارشناسان پليس فتا زنجان شخصی نامعلومي در یکی از شبکه‌های اجتماعی فعال در کشور اقدام به ترويج فساد و فحشا می‌نمود؛كه در همين راستا موضوع ضمن تشكيل پرونده، مزبور تا كشف و شناسايي و دستگيري عامل يا عاملين مربوط به بزه انجام شده در دستور كار كارشناسان اين پليس قرار گرفت.
 
وی خاطر‌نشان کرد: با اقدامات فنی و شیوه شگرد‌های خاص پلیسی نسبت به شناسایی متهم اقدام گردید. همچنین با اخذ دستور قضایی مبنی بر جلب متهم با حضور در محل نسبت به جلب وی اقدام گردید و ادله جرم شامل گوشی تلفن همراه کشف و به این پلیس دلالت گردید‌.
 
سرهنگ آدینه‌لو  ادامه داد: دربازجویی‌های اولیه متهم منکر هر گونه بزه ارتکابي می‌شد ولی پس از مواجهه شدن بامستندات ومدارک جمع آوري شده از سوي کارشناسان به بزه ارتکابی معترف شد .
 
این مقام انتظامی گفت: متهم در اظهارات خود بیان داشت پس از شناسايي دختران جوان از طريق عکس پروفايل آنها پس از دعوت، اقدام به اغفال و سوء استفادهای جنسی می‌نمود که در همین راستا بيش از 19 نفر از کاربران قربانی بزه شوم وی شده بودند.
 
سرهنگ دوم آدینه‌لو  افزود: متاسفانه بسياري از افراد به دليل عدم آگاهي ازآسيب پذيري‌هاي مرتبط با رايانه، با اعتماد كاذب فكر مي‌كنند كه فايل‌هاي رايانه‌اي شخصي‌شان، نظير عكس‌ها، ويدئوها و اسناد‌، براي ديگران قابل دسترسي نيستند در حالی که کلاهبرداران و افراد سودجود با ترفندهای مختلف اطلاعات شخصی افراد را تحصیل کرده و اقدام به اخاذی و کلاهبرداری می‌کنند.

رئیس پلیس فتای استان زنجان با بیان اینکه دقت و هوشياري مهم‌ترين روش براي مهار و خنثي کردن طرح‌هاي کلاهبرداري است، گفت: از کاربران انتظار داريم به هيچ وجه اطلاعات شخصي خود را در اختيار ديگران قرار ندهند.
برچسب ها: شناسایی ، دستگیری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها