بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
رییس پلیس آگاهی استان یزد، از کشف 11 هزار قلم انواع ظروف شیشه‌ای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این استان خبر داد .
تدبیر24»سرهنگ «حسین رضایی» با بیان این که مبارزه با قاچاق یکی از اولویت‌های پلیس است، اظهار کرد: ماموران پلیس این استان از خبری در خصوص بارگیری و حرکت یک محموله ظروف شیشه‌ای آشپزخانه قاچاق از چابهار به سمت استان البرز مطلع شدند .

وی افزود: ماموران انتظامی ضمن کنترل محورهای مواصلاتی با انجام عملیات ایست و بازرسی یک دستگاه تریلی کانتینردار ولوو حامل این محموله را متوقف و در بازرسی انجام شده، 11 هزار قلم انواع ظروف شیشه‌ای خارجی قاچاق را کشف کردند .

رییس پلیس آگاهی استان یزد در ادامه ارزش این محموله کشف شده را یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:‌ ماموران پلیس در خصوص این پرونده دو متهم را دستگیر و به دادسرا معرفی کردند .

سرهنگ رضایی در پایان بر مبارزه همه جانبه با کالای قاچاق تاکید و خاطرنشان کرد: مقابله با قاچاق کالا نیازمند عزم همگانی و همکاری همه جانبه شهروندان و دستگاه‌های دولتی و نظارتی است .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها