بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۸۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
افرادی که مبتلا به آسم هستند نگرانی‌هایی درباره ورزش کردن دارند و نمی‌دانند که این نوع فعالیت برای آن‌ها بی‌خطر است یا خیر.
تدبیر24»ورزش کردن می‌تواند باعث افزایش نشانه‌های بیماری آسم شود اما این بدان معناست که افرادی که آسم دارند نباید ورزش کنند و نمی‌توانند از فواید ورزش بهره‌مند شوند.

افراد مبتلا به آسم باید آستانه تحمل خود برای ورزش کردن را ارزیابی کنند و ببینند که چه میزان ورزش باعث ایجاد حملات تنفسی در آن‌ها نمی‌شود.

این افراد می‌توانند با انجام ورزش ضربان قلب خود را بالا ببرند، عضلات خود را پرورش دهند و آمادگی جسمانی بهتری پیدا کنند.

بیماران مبتلا به آسم باید بدانند که ورزش انواع مختلف دارد و آن‌ها باید نوعی از ورزش که برای آن‌ها آزاردهنده نیست را پیدا کنند.

بیماری آسم بیماری قابل کنترل است و در صورتی که فرد تحت درمان باشد و داروهای خود را به صورت منظم مصرف کند احتمال حمله تنفسی در او کمتر است و نیازی به کنار گذاشتن ورزش نیز نیست.

بهترین روش برای ورزشکارانی که مبتلا به آسم هستند این است که ورزش‌هایی انجام دهند که یک دوره فعالیت و یک دوره استراحت دارند. برای مثال ورزش‌هایی همچون والیبال که در بین ست‌ها می‌توان استراحت کرد، مناسب هستند.

شناگران مشکلی برای بیماران مبتلا به آسم ایجاد نمی‌کند زیرا در محیط مرطوب انجام می‌شود.

بیماران مبتلا به آسم بهتر است که قبل از ورزش بدن را گرم کنند تا بدن آمادگی انجام فعالیت را پیدا کنند. در صورتی که در فضای باز یا سرد فعالیت می‌کنید، بهتر است از ماسک استفاده کنید. قبل از انام ورزش با پزشک خود مشورت کنید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها