بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
مسؤول خدام خواهر آستان مقدس حضرت معصومه (س) از همکاری روزانه حدود هزار خدام خواهر در اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغی ماه مبارک رمضان در آستان مقدس خبر داد.
تدبیر24»فاطمه نادری روز پنجشنبه با اشاره به اینکه ماه رمضان شهر الله و یکی از پر برکت ترین ماه ها در طول سال است، گفت: همه ساله عده زیادی از خدام آستان مقدس حضرت معصومه (س) برای اجرای هر چه بهتر برنامه های ماه مبارک رمضان و میزبانی از زائران و مجاوران همکاری می کنند.
وی با اشاره به به فعالیت های خدام خواهر در ماه مبارک رمضان گفت: خدام خواهر در ماه مبارک رمضان در چهار بخش به صورت گسترده ای همکاری دارند.
مسؤول خدام خواهر آستان مقدس حضرت معصومه (س) تصریح کرد: همه روزه در برنامه های ضیافت افطاری ۹۰ خدام خواهر همکاری دارند و این خدام از ساعت ۷ تا بعد از نماز مغرب و عشاء همکاری داشته و مشغول بسته بندی یا توزیع افطاری هستند.
نادری ادامه داد: همچنین به صورت روزانه ۳۰خادم خواهر در برگزاری مراسم ترتیل خوانی همکاری داشته و وظیفه گل آرایی، جانمایی قرآن ها و چیدن رحل ها را بر عهده دارند.
وی از فعالیت ۸۰ تا ۹۰ خادم به صورت روزانه در بخش انتظامات در ۶ کشیک چهار ساعته خبر داد، گفت: به صورت میانگین روزانه ۷۰ خادم نیز  در بخش خدمات در ۶ کشیک  چهار ساعته مشغول خدمت رسانی به زائران و مجاوران آستان بانوی کرامت هستند.
مسؤول خدام خواهر آستان مقدس حضرت معصومه (س) ادامه داد: در مجموع به صورت روزانه حدود هزار خدام در بخش های مختلف در ماه مبارک رمضان به زائران و مجاوران آستان مقدس خدمت رسانی کرده و بیشتر این خدام مشغول خدمت افتخاری به آستان بانوی کرامت هستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها