بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۸۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به سوء استفاده برخی از سایت ها و کانال های خبری تلگرام از موضوع استخدام و انتشار اخبار غیر موثق در این زمینه گفت: متقاضیان ورود به بازار کار، اخبار استخدام در این سازمان را فقط از پایگاه اطلاع رسانی و کانال تلگرامی سازمان تامین اجتماعی پیگیری و دریافت کنند.
تدبیر24»امیرعباس تقی‌پور افزود: مطلب منتشر شده در برخی کانال های ارتباطی با عنوان استخدام سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور صحت ندارد.

وی تصریح کرد: متقاضیان استخدام دقت کنند اخبار مربوط به آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ابتدا در سایت این سازمان منتشر و سپس در رسانه های دیگر بازنشر می شود. برای اطمینان از صحت این نوع اخبار به پایگاه اطلاع رسانی سازمان مراجعه کنند.


تقی پور با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در تاریخ بیست و یکم اردیبهشت ماه آزمون استخدامی در سراسر کشور برگزار کرد، گفت: اطلاع رسانی برای ثبت نام و اخبار این آزمون در سایت رسمی این سازمان به نشانی www.tamin.ir و کانال تلگرامی به نشانی taminnews@و رسانه های معتبر منتشر شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها