بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۸۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران:
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستایی استان تهران گفت: صحت انتخابات شهر تهران با اتفاق آرا تأیید شد و از این پس هیچ شکایتی قابل قبول نخواهد بود.

تدبیر24»علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران با توجه به اینکه پیش‌فرض انتخابات حوزه تهران مورد تأیید هیأت‌های نظارت و اجرایی مورد تأیید قرار گرفته بود طبق قانون انتخابات 48 ساعت فرصت دریافت شکایات جدید بود و از مجموع 190 شکایتی که در دوره قبل ارائه شده بود در دوره جدید و در بازه زمانی 48 ساعته 9 شکایت جدید رسید و ما این 9 شکایت را مجدداً مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود: اصلی‌ترین بخش این شکایات مرتبط با کاندیداهای عضو لیست خدمت و مشخصاً آقایان چمران و سروری بود که بیشترین اصرار را بر بازشماری آراء داشتند و هم به هیأت مرکزی و هم به شخص رئیس مجلس مراجعاتی داشتند و علیرغم اینکه هیچ دلیلی در شکایت‌های خود نداشتند به دنبال بازشماری بودند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها