بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو گفت: برای تهیه حلیم و شله زرد حتما به مراکز معتبر که مجوزهای اصناف و وزارت بهداشت را دارند، مراجعه کنید.
تدبیر24» مهندس نسترن محمدی اظهارداشت: مراکز مجاز و معتبر که در سطح شهر اقدام به تهیه و توزیع حلیم و شله زرد می نمایند حتما باید مجوزهای بهداشتی لازم را از وزارت بهداشت داشته باشند در غیر این صورت، بازرسان وزارت بهداشت با آنها برخورد می کنند.

وی ادامه داد: موادی که در حلیم و شله زرد از جمله گندم پوست کنده، دارچین، برنج،روغن، زعفران، شکر و نمک اسفاده می شود نیز باید دارای مجوز های لازم از وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو باشد.

محمدی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در محتویات حلیم (روغن، گندم پوست کنده، نمک، دارچین و شکر ) و شله زرد (برنج، زعفران، شکر) و دیگر محتویات که برای خوش طعم شدن استفاده می شود حتما با شماره 66405569 روابط عمومی سازمان غذا و دارو تماس حاصل نمایند.

رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو، گفت: محتویات و مواد اولیه ای که شهروندان برای تهیه حلیم و شله زرد در منزل استفاده می نمایند حتما باید دارای آرم سازمان غذا و دارو، تاریخ تولید و انقضا، پروانه بهداشتی، آدرس و شماره تلفن شرکت تولید کننده بر روی بسته بندی ها باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها